ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Στο top 10 της Google η Αλόννησος

στο-top-10-της-google-η-αλόννησος-154522

Το νησί συγκαταλέγεται στους 20 προτεινόμενους ελληνικούς προορισμούς από το Skyscanner

Τις πρώτες θέσεις των διαδικτυακών μέσων κατέλαβε η Αλόννησος, η οποία καταγράφηκε στο top10 των αναζητήσεων της Google για την Ελλάδα και στους 20 προτεινόμενους ελληνικούς προορισμούς από το Skyscanner, το οποίο είναι site αναζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων, το 2015, γεγονός που καθιερώνει το γραφικό νησί των Σποράδων στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Σύμφωνα με τις θέσεις που διατυπώνουν οι καλά γνωρίζοντες τα ζητήματα του τουρισμού, οι εναλλακτικές δράσεις που αναπτύσσονται, σε επίπεδο οικολογίας και τουρισμού, ενδυναμώνουν τη θέση της Αλοννήσου στο διεθνή τουριστικό χάρτη και παράλληλα δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για την καινούργια χρονιά.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

«Η κατάργηση της πλαστικής σακούλας, η αξιοποίηση του καταδυτικού τουρισμού, σε συνδυασμό με την τέλεση υποβρυχίων γάμων και, γενικά, η ανάδειξη της οικολογικής διάστασης με μια σειρά από πρωτότυπες πρωτοβουλίες του δήμου, έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον του διεθνούς κοινού με βάσιμες πλέον τις προσδοκίες για ακόμα πιο επιτυχημένη τουριστική χρονιά το 2016» όπως επισημαίνει η Κική Αναγνώστου, πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής της Αλοννήσου.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, η κ. Αναγνώστου τονίζει ότι οι ενέργειες που αναπτύχθηκαν την προηγούμενη χρονιά έχουν αποδώσει και γι’ αυτό το λόγο θα εντατικοποιηθούν οι δράσεις τουριστικής προβολής που πρόκειται να αναπτυχθούν στη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Στους φιλόδοξους στόχους της φετινής χρονιάς καταγράφονται δεκάδες πρωτότυπες δράσεις – παρουσιάσεις του νησιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, «προκειμένου να ξεφύγουμε από τις κλασικές εκθέσεις και να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του κοινού» όπως υπογραμμίζει η επικεφαλής της επιτροπής τουριστικής προβολής της Αλοννήσου. Ουσιαστικός στόχος για το 2016 είναι η διατήρηση των τουριστικών δεσμών με τις παραδοσιακές αγορές και το άνοιγμα σε καινούργιες, κυρίως της ανατολικής Ευρώπης, με επίκεντρο τη ρώσικη αγορά, που δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την περαιτέρω ανάπτυξη του νησιού.

Ανάλογες θέσεις διατυπώνει η πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Αλόννήσου, Ζωή Βαφίνη, η οποία τονίζει ότι «το περιβάλλον είναι βασικό προνόμιο για την Αλόννησο αλλά προσπαθούμε να δίνουμε την ανάλογη βαρύτητα στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, προκειμένου να βρίσκεται το νησί διαρκώς στην επικαιρότητα». Πάγια θέση της κ. Βαφίνη είναι ότι «το μοντέλο ήλιος – θάλασσα έχει ξεπεραστεί προ πολλού. Αυτό που επιδιώκει ο μέσος εργαζόμενος, ο οποίος είναι κλεισμένος σε ένα γραφείο για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι να πραγματοποιεί καινούργιες, πρωτότυπες δράσεις, στη διάρκεια των διακοπών του, σε συνδυασμό με τον ήλιο και τη θάλασσα».

Οι ξενοδόχοι του νησιού έχουν υποβάλει στην αρμόδια επιτροπή τις προτάσεις τους για την τουριστική προβολή του νησιού, μεταξύ των οποίων καταγράφονται οι επισκέψεις δημοσιογράφων, σε συνάρτηση με τη συμμετοχή του νησιού σε εκθέσεις του εξωτερικού. Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις παρουσίασης του ιδιαίτερου προφίλ της Αλοννήσου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, προκειμένου να ενισχυθεί η θέση που κατέχει στον εγχώριο και το διεθνή χάρτη.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου