ΠΗΛΙΟ

Πλήρωσαν και τους ζητάνε «πανωπροίκια» στο Ν. Πήλιο

πλήρωσαν-και-τους-ζητάνε-πανωπροίκι-949359

Τους ζητούν να εξοφλήσουν ληξιπρόθεσμες οφειλές από… πληρωμένους λογαριασμούς νερού

Ολο και μεγαλύτερες διαστάσεις λαμβάνει το θέμα των λογαριασμών ύδρευσης στο Νότιο Πήλιο με τους κατοίκους, όχι μόνο να καταγγέλλουν ότι τους έρχονται αναδρομικοί λογαριασμοί, αλλά και ότι τους χρεώνουν ποσά, τα οποία έχουν ήδη πληρώσει.

«Ντράπηκε και η ντροπή στον Δήμο Νοτίου Πηλίου» ήταν η ανάρτηση κατοίκου της περιοχής στα κοινωνικά δίκτυα, φράση που φέρεται να εκφράζει μεγάλη μερίδα των ανθρώπων που μένουν μόνιμα στο Νότιο Πήλιο ή που διαθέτουν παραθεριστικές κατοικίες εκεί.

Αγανακτισμένη κάτοικος προσήλθε στα γραφεία του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ καταγγέλλοντας ότι η κατάσταση με τους λογαριασμούς ύδρευσης έχει φτάσει στο απροχώρητο. «Μου ήρθε τις προηγούμενες ημέρες ο λογαριασμός του νερού για το διάστημα από 1 Ιουλίου 2021 έως και 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Δεν με παραξένεψε το γεγονός ότι άργησε να αποσταλεί, καθώς είμαστε συνηθισμένοι στις καθυστερήσεις των μετρήσεων και την έκδοση των λογαριασμών. Εκείνο που μου προκάλεσε εντύπωση ήταν ότι πέρα από τις χρεώσεις των παγίων, της κατανάλωσης και του ΦΠΑ, υπήρχε στην κατηγορία των λοιπών χρεώσεων το συνολικό ποσό των 605,22 ευρώ», είπε αγανακτισμένη.

«Εστειλα email στις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου Νοτίου Πηλίου για να μάθω ακριβώς πώς προκύπτει αυτό το υπέρογκο ποσό και σε τι αφορά. Λίγες ημέρες αργότερα πήρα την απάντηση από τον Δήμο ότι σε βάρος μου εκκρεμούν βεβαιωμένες οφειλές, οι οποίες έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες», πρόσθεσε η ίδια κάτοικος που διαθέτει σπίτι στην περιοχή του Τρικερίου.

Η θιγόμενη πολίτης επισκέφτηκε τα γραφεία των αρμοδίων υπηρεσιών, προκειμένου να καταθέσει τα αποδεικτικά των λογαριασμών που είχε αποπληρώσει στο παρελθόν, που μάλιστα, είναι προ δεκαετίας, αλλά και πάλι δεν έβγαλε άκρη.

«Η συγκεκριμένη παροχή αφορά εξοχική κατοικία και όχι κύρια. Οι λογαριασμοί, ανέκαθεν, έρχονταν ένα και δύο χρόνια μετά την περίοδο της αναγραφόμενης καταμέτρησης. Για τον λόγο αυτό κρατούσα πάντα τα αποδεικτικά πληρωμής από την εκάστοτε τράπεζα. Γι’ αυτό και ξέρω ότι αυτές οι χρεώσεις δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα κι είναι πλασματικές», παρατήρησε επίσης.

Η καταγγέλλουσα έχει αποστείλει σχετικό έγγραφο και στην Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας ενημερώνοντας για το πρόβλημα και ζητώντας νομική συνδρομή, ενώ όπως επισημαίνει θα πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση και άλλων πολιτών, διότι είναι αρκετοί εκείνοι που εμφανίζονται να έχουν ανάλογες «εκρεμμότητες».

ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου