ΑΛΜΥΡΟΣ

Χωρίς νερό 20 νοικοκυριά

χωρίς-νερό-20-νοικοκυριά-538291

Στεγνές είναι οι βρύσες σε 20 περίπου νοικοκυριά του Δήμου Αλμυρού, σύμφωνα με στοιχεία της ΔΕΥΑΑΛ που επικαλείται η Ανοιχτή Ομάδα Παρέμβασης της «Ενωτικής Δημοτικής Κίνησης».

Χρέη προς την υπηρεσία λόγω αδυναμίας πληρωμής, άφησαν χωρίς νερό 20 περιπτώσεις καταναλωτών της περιοχής. Ούτε σταγόνα νερού δεν τρέχει από τις βρύσες των σπιτιών, ενώ στη… σειρά των προς διακοπή συνδέσεων ύδρευσης φαίνεται να μπαίνουν κι άλλοι δημότες.

Σύμφωνα με την Ανοιχτή Ομάδα Παρέμβασης, τα χρέη προς τη ΔΕΥΑΑΛ έχουν αυξηθεί κατά 40% από το 2010, ξεπερνώντας τις 500.000 ευρώ.

Μάλιστα φαίνεται ότι η ΔΕΥΑΑΛ βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή ως προς τη λειτουργία της, από τη στιγμή που η κρατική επιχορήγηση έχει καταργηθεί πλήρως από το 2010, ενώ η υπηρεσία καλείται να συνδράμει σε προσωπικό και υλικά ολόκληρο το δήμο, μολονότι τα έσοδά της προέρχονται μόνο από τον πρώην καποδιστριακό δήμο.

Σημειώνεται ότι η ενοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2014.

Σε συνάντηση που είχε η Ενωτική Δημοτική Κίνηση με το Δήμαρχο Αλμυρού, Ευ. Χατζηκυριάκο, τονίστηκε η ανάγκη να διατηρηθεί ως κόρη οφθαλμού ο δημόσιος – δημοτικός χαρακτήρας της κοινωφελούς επιχείρησης.

Πρότειναν μάλιστα τη σύσταση Επιτροπής Αλληλεγγύης υπό την αιγίδα της ΔΕΥΑΑΛ, στην οποία θα απευθύνονται οι πολίτες που αδυνατούν να ανταποκριθούν στην πληρωμή των λογαριασμών. Ζήτησαν επίσης να γίνει ενημέρωση των πολιτών για το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΑΛ, στο οποίο προτάθηκε να ενταχθούν και οι μακροχρόνια άνεργοι πολίτες. Τέλος, επισημάνθηκε ότι θα πρέπει σε συνεργασία με τα τοπικά συμβούλια, να ενημερωθούν οι πολίτες, προκειμένου οι κατοικίες τους να ενταχθούν στο σύστημα αποχέτευσης.

Για το ΚΕΠ

Στην ίδια συνάντηση τέθηκε και το ζήτημα της εξυπηρέτησης των πολιτών από τις υπηρεσίες του ΚΕΠ.

Τονίστηκε η αναγκαιότητα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της δημιουργίας γραφείου διεκπεραίωσης υποθέσεων που έχουν σχέση με το διαδίκτυο και μέσω της δημιουργίας νέας υπηρεσίας τηλεφωνικής υποστήριξης του ΚΕΠ προς τους πολίτες με καταγραφή κλήσεων για όσες από τις υποθέσεις είναι εφικτό. Η προτεινόμενη νέα υπηρεσία εκτιμάται ότι θα βοηθήσει ιδιαίτερα τους κατοίκους των απομακρυσμένων κοινοτήτων μειώνοντας το κόστος και το χρόνο εξυπηρέτησης και θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση των Κ.Ε.Π.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου