ΑΛΜΥΡΟΣ

Απορος μαθητής πρόσφερε το κολατσιό του σε πρόσφυγες του ΣΕΑ Αλμυρού

απορος-μαθητής-πρόσφερε-το-κολατσιό-τ-52857

«Ας μείνω για λίγο νηστικός. Αυτό να το δώσετε στους πρόσφυγες», είπε στην καθηγήτριά του, βγάζοντας το κρουασάν από τον κόρφο του

Ηταν η μέρα που στο 1ο Γυμνάσιο Αλμυρού, οι μαθητές μαζί με τις σχολικές τσάντες με τα βιβλία τους, θα έφερναν μαζί τους κι ό,τι μπορούσε ο καθένας από τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, προκειμένου να τα προσφέρουν στους πρώτους πρόσφυγες που στα τέλη Φεβρουαρίου, έφθασαν στο ΣΕΑ Αλμυρού.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Τα παιδιά πήγαιναν στο σχολείο, κουβαλώντας σακούλες με φαγώσιμα και άλλα είδη… Δεν μπόρεσαν όμως όλοι να ανταποκριθούν. Ανάμεσά τους κι ένας μαθητής του Γυμνασίου, η οικογένεια του οποίου αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Ο μαθητής δεν έχει χρήματα ούτε για να αγοράσει ένα κουλούρι από το σχολικό κυλικείο. Το κολατσιό του, το εξασφαλίζει το ίδιο το σχολείο, μέσα από πρόγραμμα.Εκείνη τη μέρα, στο μαθητή προσφέρθηκε ένα κρουασάν. Δεν το έφαγε. Το φύλαξε. Οταν γινόταν η συγκέντρωση τροφίμων πλησίασε την καθηγήτριά του. Εβγαλε το κρουασάν από τον κόρφο του και της το έδωσε. «Ας μείνω για λίγο νηστικός. Αυτό να το δώσετε στους πρόσφυγες», είπε ο μαθητής στην καθηγήτριά του.Την πράξη του μαθητή που στερήθηκε το κολατσιό του εκείνη την ημέρα για να βοηθήσει το συνάνθρωπό του, περιέγραψαν στην προχθεσινή εκδήλωση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας για το προσφυγικό, ο Διευθυντής, Σωκράτης Σαβελίδης και ο διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Αλμυρού, Χρήστος Καλλές. Τα μάτια των παρευρισκόμενων δάκρυσαν στο άκουσμα της προσφοράς ενός παιδιού, που μολονότι το ίδιο δεν έχει ούτε καν τα απαραίτητα προτίμησε να στερηθεί το κολατσιό του, να πεινάσει, για να ανακουφίσει ένα άλλο παιδί της ηλικίας του, που όχι μόνο πεινούσε αλλά είχε ταλαιπωρηθεί ξεκινώντας μαζί με την οικογένειά του, ξεριζωμένο από τον τόπο του, το μακρύ ταξίδι για κάποια άλλη χώρα, διεκδικώντας το δικαίωμα να ζει σε ένα ασφαλές περιβάλλον.

Το παράδειγμα του μαθητή, χαρακτηρίστηκε ως η απόλυτη προσφορά στο συνάνθρωπο. «Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δίνουν ακόμη κι όταν δεν έχουν», σχολίασε ο κ. Σαβελίδης.

Η πράξη του μαθητή είναι το αποτέλεσμα της «δουλειάς» που γίνεται στο σχολείο για την ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στις αδύναμες κοινωνικά ομάδες αλλά και το προσφυγικό ζήτημα, είπε ο κ. Καλλές.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου