ΤΟΠΙΚΑ

Εκνευρισμός και μεγάλη καθυστέρηση στα γκισέ των ΕΛΤΑ σε Βόλο και Ν. Ιωνία

εκνευρισμός-και-μεγάλη-καθυστέρηση-σ-212283

Εληξαν στα μέσα Ιανουαρίου συμβάσεις προσωπικού και δεν ανανεώθηκαν – Το πρόβλημα αναμένεται να επεκταθεί και στη διανομή

Εκνευρισμός, διαμαρτυρίες και εντάσεις συνιστούν τις τελευταίες ημέρες την καθημερινότητα μπροστά από τα γκισέ εξυπηρέτησης πελατών στο κεντρικό κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. Βόλου και στο αντίστοιχο της Ν. Ιωνίας.

Οι συμβάσεις εποχικών εργαζομένων έληξαν στα μέσα Ιανουαρίου περίπου και έκτοτε δεν ανανεώθηκαν, με αποτέλεσμα ο αριθμός του προσωπικού να μην επαρκεί για την κάλυψη των θέσεων στα ταμεία. Τον τρέχοντα Φεβρουάριο αναμένεται να λήξουν και συμβάσεις διανομέων, που σημαίνει ότι το πρόβλημα θα επεκταθεί και στην έγκαιρη διανομή της αλληλογραφίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από εκπροσώπους εργαζομένων, έως τα μέσα Ιανουαρίου στο κεντρικό κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. Βόλου υπηρετούσαν συνολικά επτά άτομα και επιπλέον τρία στο κατάστημα της Ν. Ιωνίας. Με τη λήξη των συμβάσεων απέμειναν μόλις πέντε άτομα στον Βόλο, τρεις για την πρωινή βάρδια που ξεκινά από τις 7:30 το πρωί και δύο για την απογευματινή που ολοκληρώνεται στις 8:30 το βράδυ και μόλις δύο άτομα στη Ν. Ιωνία το κατάστημα της οποίας λειτουργεί από τις 7:30 το πρωί έως τις 2:30 το μεσημέρι.

Το προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών που υπάρχουν. «Δύο – δυόμισι η ώρα κλείνουν οι τράπεζες και η μόνη υπηρεσία που μπορεί να εξυπηρετήσει τους πολίτες είναι τα ΕΛ.ΤΑ. που δέχονται παντός είδους συναλλαγές, από πληρωμές ΔΕΚΟ, εμβάσματα έως συναλλαγές που έχουν σχέση με το υπουργείο Οικονομικών. Οσοι εργάζονται το πρωί, δημόσιοι υπάλληλοι, υπάλληλοι του ευρύτερου δημοσίου τομέα, ιδιωτικοί υπάλληλοι, μόλις σχολούν θα κάνουν τις συναλλαγές τους. Οσο κι αν λέμε ότι έχουμε προχωρήσει με το e-banking ο κόσμος δεν παύει να θέλει το ταμείο και την απόδειξη στο χέρι», λένε υπάλληλοι.

Αποτέλεσμα είναι να σχηματίζονται ουρές, η αναμονή να μεγαλώνει και μαζί ο εκνευρισμός. «Υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στη εξυπηρέτηση των πολιτών, εκνευρισμός και πίεση που πολλές φορές οδηγεί και σε ανθρώπινα λάθη», υποστηρίζουν υπάλληλοι ζητώντας άμεση πλήρωση των κενών θέσεων για να μπορέσει να λειτουργήσει καλύτερα η υπηρεσία προς όφελος των πολιτών.

Σημειώνεται ότι από τις 24 κάθε μήνα έως τις 5 του επόμενου που καταβάλλονται οι συντάξεις ο όγκος των συναλλαγών είναι ακόμη μεγαλύτερος με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση του κόσμου.

Αλληλογραφία με το… κιάλι

Το πρόβλημα εκτιμάται ότι θα επεκταθεί και στο τμήμα διανομής. Τον περασμένο Δεκέμβριο συνταξιοδοτήθηκαν δύο διανομείς, οι θέσεις των οποίων δεν αναπληρώθηκαν. Στα μέσα του τρέχοντος μήνα αναμένεται να λήξουν οι συμβάσεις και πέντε συμβασιούχων εργαζομένων. «Η διανομή θα μείνει με μόλις 18 άτομα για μια περιοχή που ξεκινά από τον Σωρό έως τα Μελισσάτικα, τον Φυτόκο, το Σέσκλο, το Κεραμίδι και το Βένετο, όλον τον Βόλο και έως τα Χάνια» εξηγούν εργαζόμενοι που φοβούνται ότι δεν θα μπορέσουν να καλύψουν εγκαίρως όλους τους τομείς αν δεν καλυφθούν οι δύο κενές θέσεις και δεν ανανεωθούν οι πέντε συμβάσεις που λήγουν.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου