ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

«Κοτόπουλο με δαμάσκηνα» (trailer)

κοτόπουλο-με-δαμάσκηνα-trailer-111350

Από τις προβολές της Κινηματογραφικής Κοινότητας από το ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ

Με την ταινία «Κοτόπουλο με δαμάσκηνα» σε σκηνοθεσία Μαρζάν Σατραπί, Βενσάν Παρονό, συνεχίζονται οι προβολές της Κινηματογραφικής Κοινότητας από το ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ του δήμου Βόλου. Η ταινία θα προβληθεί σήμερα Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου στο Μεταξουργείο στη Ν. Ιωνία (έναρξη 21:30) και τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου στο Αχίλλειο στις 21:15 (έναρξη 21:30).

Πρωταγωνιστούν: Ματιέ Αμαλρίκ, Εντουάρ Μπερ, Μαρία ντε Μεντέιρος, Κιάρα Μαστρογιάνι, Ιζαμπέλα Ροσελίνι, Γκολσιφτέ Φαραχανί Διάρκεια: 93 λεπτά Διανομή: Seven Films

Εξυπνα αφηγηματικά παιχνίδια, ένας περίπλοκος, συναρπαστικός χαρακτήρας και μια ιστορικοκοινωνική αλληγορία από την δημιουργό του «ersepolis»που υπογράφει ένα απολαυστικά τρυφερό, ζεστό, γλυκόπικρο, ερωτικό δράμα.

Επίσημη συμμετοχή στο φετινό Φεστιβάλ Βενετίας.

Ο μεσήλικας διάσημος βιολιστής Νασέρ Αλί Καν, τριγυρίζει στα μαγαζιά που πωλούν μουσικά όργανα ψάχνοντας να αντικαταστήσει το πολύτιμο του Stradivarius που έσπασε. Οταν συνειδητοποιεί ότι αυτό είναι αδύνατον, παίρνει την απόφαση να πεθάνει, ξαπλώνει στο κρεβάτι του και απαρνιέται τη ζωή του. Εκεί τον επισκέπτονται αναμνήσεις από το παρελθόν, κι εμείς μαθαίνουμε σταδιακά τι συμβόλιζε αυτό το βιολί και αν η αγάπη αντικαθίσταται τελικά ποτέ…

Η Μαρζάν Σατραπί και ο Βανσάν Παρονό μας επιστρέφουν στην Τεχεράνη της δεκαετίας του 50, δύο δεκαετίες πριν την ισλαμική εξέγερση, και συνθέτουν μία πλούσια, χορταστική, μυρωδάτη, εξωτική αλληγορία. Σε πρώτο επίπεδο, πρόκειται για μία ερωτική ιστορία που σου ραγίζει την καρδιά. Ο Νασέρ ερωτεύεται την Ιράν αλλά τη χάνει – και συμβιβάζεται σ’ έναν μέτριο γάμο και στη γεμάτη πόνο μουσική του. Σ’ ένα δεύτερο διάβασμα, η Σατραπί (όπως και το «Persepolis» έτσι και το «Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα» βασίζεται σε δικό της graphic novel) μας κλείνει το μάτι: η πρόωρα γερασμένη κοπέλα με τα θλιμμένα μάτια που συμβολίζει το μεγάλο, χαμένο έρωτα ονομάζεται «Ιράν». Χρειάζεται στ’ αλήθεια να πει κάτι παραπάνω για τη χώρα που άφησε πίσω;

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου