ΕΛΛΑΔΑ

SMS στο 13033: Τι κάνουμε αν δεν λάβουμε απάντηση

sms-στο-13033-τι-κάνουμε-αν-δεν-λάβουμε-απάντη-823593

Τι πρέπει να κάνει ένας πολίτης αν δεν λάβει απαντητικό μήνυμα στο sms του στο 13033;

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, αναφέρθηκε στο lockdown και στα μέτρα κατά της διασποράς του κορονοϊού, μιλώντας στον ΣΚΑΙ. Είπε ότι μέχρι τώρα έχουν σταλεί πάνω από 4 εκατ. μηνύματα για μετακινήσεις ενώ στην πρώτη καραντίνα υπήρχαν 2,6 εκατ.

Γιατί είναι περισσότερα τα sms;

Εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε αυτό το lockdown -σε αντίθεση με την καραντίνα της περασμένης Άνοιξης- τα δημοτικά σχολεία είναι ανοιχτά σχολεία και γίνονται μετακινήσεις ανηλίκων. Επίσης, επέδωσε τον αυξημένο αριθμό sms στο γεγονός ότι οι πολίτες είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το 13033 απ’ ό,τι ήταν τον περασμένο Μάρτιο – Απρίλιο.

Αν δεν λάβουμε απάντηση

Ρωτήθηκε τι πρέπει να κάνει ο πολίτης αν δεν λάβει απάντηση από το 13033 και απάντησε ότι υπάρχει αυτή η περίπτωση αν βρισκόμαστε σε μέρος που δεν υπάρχει καλό σήμα. Αν δεν πάρουμε απάντηση πρέπει να ξαναπροσπαθήσουμε. Παράλληλα, τόνισε πως δεν υπάρχει χρέωση για το μήνυμα στο 13033 και πως αν κάποιοι έχουν κάνει φραγή σε 5ψήφια μηνύματα, πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχο τους.

Για την τηλεκπαίδευση

Ως προς τα προβλήματα που σημειώθηκαν τις δύο πρώτες ημέρες της τηλεκπαίδευσης σε Γυμνάσια και Λύκεια, ο κ. Ζαριφόπουλος είπε ότι οφείλονταν όχι στο internet αλλά στη συγκεκριμένη πλατφόρμα (webex) της συγκεκριμένης εταιρίας που είχε προβλήματα πανευρωπαϊκά. Η εταιρία έδωσε εξηγήσεις και έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα, είπε, σημειώνοντας ότι σήμερα η τηλεκπαίδευση εξελίσσεται ομαλά.

Ο υφυπουργός μεταξύ άλλων επεσήμανε πως πρέπει όλοι να επιδείξουμε ατομική ευθύνη και να περιορίσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις.

[thetoc.gr]

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου