AROUND THE WEB

Ιατρικό μυστήριο: Άντρας άλλαξε χρώμα

ιατρικό-μυστήριο-άντρας-άλλαξε-χρώμα-873554

Ένας άνδρας από τη Λουιζιάνα, χαρακτηρίστηκε ως ιατρικό μυστήριο αφού το χρώμα του δέρματός του άρχισε να αλλάζει από λευκό σε καφέ μετά τη λήψη αντικαταθλιπτικών φαρμάκων!

Τον Ιανουάριο του 2021, ο Tyler Monk, ένας 34χρονος Αμερικάνος, αποφάσισε να αντιμετωπίσει το άγχος και την κατάθλιψή του. Έτσι, επισκέφτηκε έναν ψυχίατρο και του συνταγογράφησε ένα αντικαταθλιπτικό φάρμακο με φλουοξετίνη, δηλαδή έναν καταθλιπτικό αναστολέα, επαναπρόσληψης σεροτονίνης, κοινώς γνωστό ως Prozac.

Δυστυχώς, όχι μόνο το φάρμακο απέτυχε να αλλάξει τη διάθεση του Monk προς το καλύτερο, αλλά μετά από αρκετούς μήνες, η επιδερμίδα του έγινε ορατά πιο σκούρα, έως ότου ένα μέρος του δέρματός του έγινε εντελώς καφέ!

Παρόλο που έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που ξεκίνησε να παρατηρεί τις αλλαγές στο σώμα του, κανείς δεν ξέρει τι πραγματικά το προκάλεσε.

Δηλώσεις του ανθρώπου που άλλαξε χρώμα

«Το γεγονός είναι ότι ούτε οι ίδιοι οι γιατροί δεν ξέρουν γιατί αλλάζω χρώματα», είπε ο Tyler Monk σε ένα βίντεο που ανήρτησε στον λογαριασμό του στο TikTok, το οποίο έχει λάβει εκατομμύρια προβολές.

«Στην αρχή, νόμιζαν ότι επρόκειτο για φωτοευαισθησία, οπότε αντιδρώ στο φως, αλλά παρά την αντηλιακή προστασία που χρησιμοποιούσα εξακολουθούσα να σκουραίνω!», αναφέρει.

Τέλος καλό, όλα καλά!

Έπειτα από σχεδόν 3 χρόνια έρευνας, η περιπέτεια αυτή σχεδόν έφτασε στο τέλος της! Ένας άντρας σχολίασε στην δημοσίευση του Tyler στο TikTok, ότι η φλουοξετίνη έχει ένα συστατικό που αυξάνει τη μελανίνη, γι’ αυτό και τα μέρη του σώματός του που εκτίθενται στο ηλιακό φως είναι αυτά που επηρεάζονται! Το αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι, μένει να επιβεβαιωθεί από τους ειδικούς. Ο Tyler έχει παραπεμφθεί σε μια ομάδα ειδικών, και έχει επίσης ξεκινήσει έναν έρανο GoFundMe για να συγκεντρώσει κάποια χρήματα για όλα τα ιατρικά έξοδα.

Πηγή: www.dailymail.co.uk

 

ΖΩΗ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ

newsit.gr

 

 

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου