ΔΙΕΘΝΗ

Εκδοτικό προϊόν της Amazon γίνεται η Washington Post

εκδοτικό-προϊόν-της-amazon-γίνεται-η-washington-post-71373

Ο νέος εκδότης της Washington Post, Τζεφ Μπέζος, θα προβεί σε μια καινοτόμο κίνηση, σε μια προσπάθεια να δανείμει παντού τα άρθρα της εφημερίδας: ο ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου διαδικτυακού καταστήματος στον κόσμο, του Amazon, προτίθεται να δημοσιεύει κάποια από τα ρεπορτάζ της Post αποκλειστικά μέσω του Kindle Fire, της συσκευής τάμπλετ που βγάζει η Αmazon.

Το φιλόδοξο σχέδιο, που τιτλοφορείται χαρακτηριστικά «Ουράνιο Τόξο», θα προσφέρει μια επιλογή από δημοσιεύσεις της εφημερίδας μέσω μιας εφαρμογής που θα είναι προεγκατεστημένη σε όλες τις συσκευές Kindle Fire, οι οποίες οσονούπω θα δεχτούν ένα ριζικό λίφτινγκ, με τις οθόνες τους να μεγαλώνουν κατά σχεδόν δύο ίντσες, από 7 στις 8,9 ίντσες.

Επίσης, οι κάτοχοι των Android συσκευών θα έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο της Post έναντι μιας μηνιαίας συνδρομής, το ύψος της οποίας δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Το μεγαλεπήβολο αυτό σχέδιο κατευθύνει κι επιβλέπει ο νέος αρχισυντάκτης της εφημερίδας, Κέρι Λάουερμαν, τέως αρχισυντάκτης της ιστοσελίδας salon.com.

Ο Μπέζος εξαγόρασε πέρσι το καλοκαίρι την ιστορική εφημερίδα έναντι 250 εκατ. δολαρίων και προχώρησε σύντομα σε μια σειρά από αλλαγές. Έφερε 100 νέους δημοσιογράφους, ενώ πριν από μερικές ημέρες αποφάσισε να αντικαταστήσει την έως τώρα εκδότρια της εφημερίδας, την 48χρονη Κάθριν Ουέιμουθ, με τον 59χρονο Φρέντερικ Ράιαν, πρώην επιτελάρχη του Λευκού Οίκου επί προεδρίας Ρόναλντ Ρέιγκαν.

Η τελευταία του κίνηση σχολιάστηκε -όχι μόνο θετικά- καθώς τερμάτισε έτσι την επί πολλές δεκαετίες κυριαρχία της οικογένειας Γκράχαμ στην ιστορική εφημερίδα, την οποία είχε αγοράσει ο προπάππος της Ουέιμουθ το 1933.

Το περιοδικό Forbes αποτιμά την προσωπική περιουσία του Μπέζος σε 25 δισ. δολάρια.

Newsroom ΔΟΛ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου