ΔΙΕΘΝΗ

Οι διακοπές μας στην Ελλάδα ήταν κόλαση! Η εμπειρία που έζησε ζευγάρι Αγγλων

οι-διακοπές-μας-στην-ελλάδα-ήταν-κόλασ-679931

Πλήρωσαν πάνω από 1.000 ευρώ για μια εβδομάδα διακοπών στην Ελλάδα, που ήταν το πρώτο τους κοινό ταξίδι εκτός Αγγλίας.

Τώρα κάνουν λόγο για «διακοπές στην κόλαση», καθώς όταν έφτασαν στη Ρόδο διαπίστωσαν πως το ξενοδοχείο τους ήταν ακόμα υπό κατασκευή, και απαιτούν από τον διάσημο tour operator Thomas Cook να τους δώσει πίσω τα λεφτά τους.

Ο Toby Emerson, 19 ετών, και η 20χρονη κοπέλα του Danielle Hutchinson καταγγέλλουν ότι η διαμονή τους στο Φαληράκι ήταν απελπιστική, αφού συνοδεύτηκε από κατασκευαστικές εργασίες στο ξενοδοχείο, έλλειψη ζεστού νερού και παρενόχληση από τους εργάτες.

Οι δύο φοιτητές λένε ότι είχαν λάβει διαβεβαιώσεις πως το ξενοδοχείο θα ήταν πλήρως έτοιμο όταν θα έφταναν -τώρα ισχυρίζονται ότι βρήκαν ηλεκτρικά καλώδια εκτεθειμένα, μη ολοκληρωμένα μονοπάτια και εργάτες να σφυρίζουν στη νεαρή πειράζοντάς την.

Ο Toby, που τράβηξε φωτογραφίες και βίντεο για να αποδείξει τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, απαιτεί πλήρη αποζημίωση για την «καταστροφική» καλοκαιρινή δοκιμασία που πέρασε.

«Ηταν διακοπές στην κόλαση! Κάναμε οικονομίες επί μήνες για να πραγματοποιήσουμε αυτό το ταξίδι. Ηταν η πρώτη φορά που θα φεύγαμε από τη χώρα μαζί, αλλά η κατάσταση που βρήκαμε τα κατέστρεψε όλα», είπε ο Toby.

Και συνέχισε: «Αν ξέραμε ότι το ξενοδοχείο ήταν υπό κατασκευή, δεν θα πετάγαμε έτσι σχεδόν ένα χιλιάρικο (σ.σ.: λίρες Αγγλίες). Οταν φτάσαμε, όλα φαίνονταν εντάξει -αλλά αυτό συνέβη επειδή ήταν νύχτα. Και όταν πήγαμε στο δωμάτιό μας, στην πίσω πλευρά του ξενοδοχείου, το σημείο ήταν γεμάτο εργάτες. Επί 4 ημέρες δεν είχαμε ζεστό νερό και όταν φτάσαμε εκεί δεν είχε ούτε φαγητό ούτε νερό, οπότε αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε ταξί για να πάμε στην πόλη μόνο και μόνο για να πιούμε νερό.

»Επίσης, κάθε μέρα ξυπνάγαμε από τον θόρυβο λόγω των εργασιών που γίνονταν. Ηταν εργάτες με μηχανήματα ακριβώς έξω από το δωμάτιό μας. Ο θόρυβος ήταν έντονος, ακόμα και αν κλείναμε πόρτες και παράθυρα. Εκσκαφείς και γερανοί είχαν καταλάβει όλους τους διαδρόμους, όλη μέρα.

»Παραπονεθήκαμε στον Thomas Cook, αλλά είπαν πως δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα και ότι το ξενοδοχείο ήταν φουλ. Παρεμπιπτόντως, τα έργα είχαν μείνει πίσω κατά δύο μήνες. Ακόμα και όταν πηγαίναμε στο μπαρ, οι εργάτες ήταν εκεί και σφύριζαν προς την Danielle, κάνοντάς την να αισθάνεται άβολα. Δεν μπορούσε να πάει πουθενά μόνη της και έκλαιγε συνέχεια.

»Το μέρος ήταν μια ντροπή. Πήρα φωτογραφίες και βίντεο για να αποδείξω πόσο χάλια ήταν. Δεν είναι αυτό που περιμένεις όταν έχεις πληρώσει τόσα λεφτά. Ηταν ένα κακόγουστο αστείο».

Ο Toby και η Danielle πέταξαν από Αγγλία για Ρόδο στις 29 Ιουνίου. Μια εβδομάδα αργότερα, με την επιστροφή τους στην Αγγλία, έστειλαν γράμμα παραπόνων στο πρακτορείο. Ο Toby λέει ότι το γράμμα του έμεινε αναπάντητο επί δύο μήνες και ότι όταν τελικά έλαβε απάντηση, του πρόσφεραν μια αποζημίωση 150 λιρών, την οποία όμως αρνήθηκε.

Κατά τον ίδιο, ο Thomas Cook είχε προειδοποιήσει για κάποια έργα στο ξενοδοχείο, όμως το γράμμα, με ημερομηνία 14 Ιουνίου, δεν εστάλη προσωπικά στον ίδιο, αλλά στον ταξιδιωτικό πράκτορα από τον οποίο είχε κλείσει τις διακοπές του. Ωστόσο, ο πράκτορας δεν τον ενημέρωσε ποτέ για το γράμμα του Thoma Cook.

«Εκαναν λάθη και οι δύο πλευρές. Πιστεύω ακράδαντα, όμως, ότι μας κορόιδεψαν. Αυτές οι καταστροφικές διακοπές προκάλεσαν στρες, απογοήτευση και αναστάτωση σε μένα και στην κοπέλα μου. Αυτοί όμως πήραν τα λεφτά τους και είναι ευτυχισμένοι. Θεωρώ ότι μας είπαν ψέματα για τις εργασίες», κατέληξε ο νεαρός Αγγλος.

Ενας εκπρόσωπος του Thomas Cook είπε: «Ενα λάθος οδήγησε σε αυτό που συνέβη στον κ. Emerson. Είμαστε σε συνεννόηση με τον ταξιδιωτικό του πράκτορα για να βεβαιωθούμε ότι θα πάρει πλήρη αποζημίωση και μια συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε».