ΔΙΕΘΝΗ

Δύο εκατ. Γερμανοί κάνουν δύο δουλειές για να συντηρηθούν

δύο-εκατ-γερμανοί-κάνουν-δύο-δουλειές-541449

Αναγκασμένοι να κάνουν δύο δουλειές, προκειμένου να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα χρήματα για να ζήσουν, είναι περίπου δύο εκατομμύρια Γερμανοί σύμφωνα με έρευνα του γραφείου Destatis.

Ο συγκεκριμένος αριθμός αντιστοιχεί στο 5% του ενεργού πληθυσμού της Γερμανίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στην δημοσιότητα, οι Γερμανοί που έχουν ανάγκη από πολλαπλές δουλειές έχουν αυξηθεί κατά 13% μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.

Από τα στοιχεία του Ομοσπονδιακού Γραφείου Στατιστικών Destatis, σκιαγραφείται το πορτρέτο των εργαζομένων που ανήκουν σε αυτό το 5%. Στην πλειονότητά τους πρόκειται για γυναίκες ηλικίας 35 ως 55 ετών που εργάζονται ως μισθωτοί. Η ανάγκη για πολλές δουλειές αφορά κυρίως το 5,4% των ενεργών γυναικών, έναντι ποσοστού 4,6% των ανδρών.

Οσο αφορά τις ηλικιακές ομάδες, σε άτομα από 35 έως και 44 ετών τα ποσοστά ανέρχονται στο 5.8%, ενώ οι Γερμναοί ηλικίας 45-54 παρουσιάζουν ποσοστό που αγγίζει το 5.5%.

Σύμφωνα με το Destatis, οι γυναίκες πλήττονται περισσότερο από τους άνδρες, καθώς αυτές κατέχουν ως επί το πλείστον θέσεις μερικής απασχόλησης στην Γερμανία. Αυτό αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα που ωθεί στην αναζήτηση μιας συμπληρωματικής εργασίας, αφού τα έσοδα από την πρώτη δεν είναι ικανά να εξασφαλίσουν τις απαραίτητες ανάγκες.

Βάσει των αναλύσεων που παρουσιάζει το γραφείο στατιστικών, η δεύτερη δουλειά είναι κυρίως μισθωτή, σε ποσοστό 60,5%, παρόλο που μόλις το ένα τρίτο των Γερμανών κάνουν δεύτερη δουλειά ως ανεξάρτητοι εργαζόμενοι. Κατά μέσο όρο, η συμπληρωματική εργασία αντιστοιχεί σε 8.5 ώρες την εβδομάδα.

Τα στοιχεία αυτά έρχονται να χαλάσουν την εικόνα για την αγορά εργασίας στην Γερμανία, που παρουσιαζόταν ως υποδειγματική για την Ευρώπη. Παρόλα αυτά, σε ορισμένες περιοχές της Γερμανίας υπάρχει σχεδόν πλήρης απασχόληση, ένα πραγματικά σπάνιο φαινόμενο. Η Γερμανία έχει εξάλλου σήμερα ποσοστό ανεργίας 6,4%, ποσοστό που είναι το χαμηλότερο από την επανένωσή της και μετά.

iefimerida.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου