ΔΙΕΘΝΗ

Μπάτλερ όλου του κόσμου ενωθείτε -Οι Κινέζοι έφτιαξαν την πρώτη διεθνή ακαδημία!

μπάτλερ-όλου-του-κόσμου-ενωθείτε-οι-κι-104599

Η εικόνα των παραταγμένων μπάτλερ με τα κολλαρισμένα κοστούμια τους, τα άσπιλα λευκά γάντιά τους και το γυάλινο βλέμμα, παραπέμπουν σε βικτωριανές ταινίες. Με τους λόρδους να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας γεύματα και οι μπάτλερ, ωσάν στρατιωτάκια, να μεταφέρουν με χάρη τα πιάτα.

Τέτοιες εικόνες θέλει να αναβιώσει η πρώτη διεθνής ακαδημία μπάτλερ στην Κίνα που αφορά μεν κινέζους πολίτες, αλλά οι καθηγητές είναι ξένοι και προέρχονται κυρίως από την Ελβετία, το Βέλγιο, τον Καναδά και τις ΗΠΑ.

Η σχολή στεγάζεται σε μια βίλα παλαιού ρυθμού στο Chengdu της Κίνας και για να φοιτήσει κάποιος σε αυτήν, πέραν της αγάπης του για το επάγγελμα, πρέπει να έχει και γερό πορτοφόλι, καθώς τα δίδακτρα φτάνουν στις 12-13.000 ευρώ.

Με την άνοδο της οικονομίας της Κίνας και τη ραγδαία άνοδο πολλών νέων επιχειρηματιών και εκατομμυριούχων, οι νέοι μπάτλερ γίνονται ανάρπαστοι. Ως εκ τούτου για τους κινέζους που αναζητούν μια εργασιακή ευκαιρία, η ακαδημία μπάτλερ είναι ο τέλειος συνδυασμός σπουδών και αγοράς εργασίας.

Όπως αναφέρει η Daily Mail, στη σχολή δεν φοιτούν μόνο άνδρες, αλλά και γυναίκες οι οποίες μάλιστα είναι πολύ δημοφιλείς στην Κίνα. Όλοι οι φοιτητές του εν λόγω ιδρύματος περνούν από σκληρές δοκιμασίες και κάθε λάθος είναι μοιραίο για τη βαθμολογία τους. Οφείλουν να είναι ατσαλάκωτοι, να ξέρουν την ακριβή απόσταση που πρέπει να έχουν τα πιρούνια στο τραπέζι, το πώς θα προσφέρουν ένα πιάτο σε κάποιον υψηλό καλεσμένο, πώς θα στρέψουν το κεφάλι τους και φυσικά πόσες τσακίσεις πρέπει να έχει το τραπεζομάντηλο.

Ως εικονικοί εργοδότες, οι καθηγητές, ζητούν από τους μαθητές να εκτελέσουν άψογα τα καθήκοντά τους και φυσικά κάθε λάθος πληρώνεται και δεν διορθώνεται. Τα μαθήματα διαρκούν οκτώ εβδομάδες και στη συνέχεια οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν σε σπίτια που ανήκουν στην ελίτ της Κίνας, ενώ άλλοι ανοίγουν τα φτερά τους για την Αγγλία και τις ΗΠΑ.

iefimerida.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου