ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Απόλυτη διασκέδαση με μεγάλη οικονομία!

απόλυτη-διασκέδαση-με-μεγάλη-οικονομ-380345

Μπορεί οι καιροί που διανύουμε να είναι δύσκολοι, όμως τα 125άρια Supermoto των KTM, Husqvarna και Suzuki έχουν φροντίσει ώστε ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες να… περνάμε καλά!

Μοτοσικλέτες που δεν θα μας αναγκάσουν να βάλουμε το χέρι στην τσέπη τόσο για την αγορά, όσο και για τη συντήρηση τους, πάντα υπήρχαν και σίγουρα πάντα θα υπάρχουν. Όχι όμως σαν κι΄ αυτές τις τρεις που παρουσιάζουμε. Και οι τρεις τους έχουν τελικά πολλά κοινά, αφού πρωτίστως ξεκινούν κάτω από το ψυχολογικό όριο των 4.000 ευρώ, ενώ από την άλλη έχουν και παραπλήσιας χωρητικότητας μηχανικά σύνολα στα μόλις 125 κ.εκ.

Σε κάθε περίπτωση όμως, μοιράζονται ακόμη πολλά κοινά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα ότι μπορούν να χαρίσουν στους αναβάτες τους ένα πλατύ χαμόγελο, η καθεμία με τον δικό της πολύ διαφορετικό και ιδιαίτερο τρόπο. Οι: ΚΤΜ 125 Duke, Husqvarna SMS 4 και το Suzuki DR 125SM είναι λοιπόν ικανές με το συμμαζεμένο μέγεθος τους και τους ικανούς κινητήρες τους να σας κάνουν ευτυχισμένους, χωρίς να χρειαστεί να βάλετε βαθειά το χέρι στην τσέπη.

Husqvarna SMS 4

Tο SMS4 είναι ικανό όχι μόνο να διδάξει, αλλά και να προσφέρει άφθονες ώρες διασκέδασης. Επίσης, είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και διαθέτει τετράχρονο κινητήρα με επιδόσεις που δεν πρόκειται να τρομάξουν ή να απογοητεύσουν κάποιον αναβάτη που κάνει τα πρώτα του βήματα.

Μέσα στην πόλη, τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα μπορούν να αντιμετωπιστούν ως άλλα εμπόδια σε βιντεοπαιχνίδι και να αποφευχθούν με ευκολία. Ο καλός έλεγχος που αποκτάς πάνω στο SMS, η λεπτή του σιλουέτα και το ιδιαίτερα χαμηλό του βάρος, θα σου επιτρέψουν να χωθείς παντού χωρίς να απαιτείται δεύτερη σκέψη ή… χειρουργικές επεμβάσεις. Η κίνηση με ένα στενό 125άρι supermoto έξω από την πόλη (στην εθνική για παράδειγμα), δεν ενδείκνυται, λόγω τελικής ταχύτητας (110 χλμ./ώρα), έλλειψης προστασίας από τον αέρα και άνεσης, ωστόσο, οι αποφασισμένοι να τη δοκιμάσουν θα αποζημιωθούν με σταθερότητα. Σε κλειστό στροφιλίκι, όμως, το SMS4 αποζημιώνει τον αναβάτη του με το παραπάνω. Η σταθερότητά του, η συμπεριφορά του κάτω από πίεση και η προθυμία του να βουτά σε εναλλασσόμενες στροφές θα επιτρέψουν στον αναβάτη να κινηθεί με μια μέση (σχετικά υψηλή) ταχύτητα και να μην ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα φρένα (παρά μόνο με το συμπλέκτη, σε περίπτωση πλαγιολισθήσεων).

Τα βασικά μελήματα του SMS, λοιπόν, είναι δύο: η διασκέδαση και η εξοικείωση του άπειρου αναβάτη με την οδήγηση supermotard. Το ότι θα αποτελέσει σχολείο, όμως, δε σημαίνει ότι ο αναβάτης του θα το βαρεθεί μόλις… αποφοιτήσει. Η συμπεριφορά του SMS είναι διασκεδαστική και ικανή να αντεπεξέλθει και σε πιο «έμπειρη» πίεση.

Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β

Χωρητικότητα: 124,45 κ.εκ.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/9.000

Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/8.000

Βάρος: 117 κιλά

Τιμή: 3.990 ευρώ

ΚΤΜ 125 Duke

Το αυστριακό μηχανάκι χαρακτηρίζεται από πολύ καλής ποιότητας πλαστικά, απίστευτο πλαίσιο χωροδικτύωμα και ψαλίδι για χοντρό ψάρωμα, ανάποδο πιρούνι των 43 χιλιοστών της WP, και πίσω μονό αμορτισέρ (πάλι από την WP), με ρύθμιση προφόρτισης, σύστημα πέδησης με δίσκο σε μέγεθος ταψιού, και… ακτινική δαγκάνα από την ινδική θυγατρική της Brembo.

Το ηλεκτρονικό πολυόργανο με τις δεκάδες ψηφιακές ενδείξεις, στα πρότυπα των μεγάλων RC-8, χρήζει διατριβής! Και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου διαθέτει, και δύο μερικούς χιλιομετρητές, και ρολόι, και ένδειξη μέσης ωριαίας ταχύτητας, ενώ μόλις μπείτε στη ρεζέρβα, ενεργοποιείται αυτόματα ένας μερικός χιλιομετρητής για να γνωρίζετε πόσα χιλιόμετρα έχετε διανύσει με τη ρεζέρβα. Το όργανο σας πληροφορεί για το υπόλοιπο των χιλιομέτρων που σας απομένουν μέχρι το επόμενο service (!), ενώ θα σας πληροφορήσει και για πιθανές βλάβες με διάφορα λεπτομερή διαγνωστικά μηνύματα, όπως «Side Stand Down», «High Coolant Temperature», «Low Battery», «Low Oil Pressure», «Low Fuel Level». Και δεν μιλάμε για μια μεγάλη, χλιδάτη, τουριστική μοτοσικλέτα, αλλά για ένα… 125!

Ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, για την κατηγορία των τετράχρονων 125. Η KTM μιλάει για 15 άλογα, και πιστεύουμε πως τα λεγόμενα της δεν βρίσκονται πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τόσο δυνατά που θα έπαιρνες όρκο πως είναι 200 ή ακόμα και 250 κυβικά εκατοστά όταν μπαίνει στην καλή περιοχή, και σίγουρα όχι 125! Στην εκκίνηση, χρειάζεται ελαφριά συνδρομή του συμπλέκτη λόγω μακριάς πρώτης, κι΄ έτσι, δυστυχώς δεν θα μπορέσετε να κάνετε σούζες εύκολα.

Ο κινητήρας τραβάει θετικά από χαμηλά, ενώ στις μεσαίες στροφές ανεβάζει ρυθμό, και δείχνει απολαυστικά δυνατός. Μέσα στην κίνηση με άνεση κοντράρεται με TDM 900, KTM 690, Fazer και με CBR 600… και πιο συχνά, το 125άρι Duke καταλήγει πρώτο στο φανάρι, με τον αντίπαλο, λυσσασμένο, να το κοιτάει με απορία! Δυστυχώς για λόγους νομοθεσίας άλλων χωρών, ο κινητήρας διαθέτει ένα πολύ ενοχλητικό κόφτη που μπαίνει ιδιαίτερα απότομα μόλις το κοντέρ γράψει στιγμιαία 109χλμ/ώρα. Ευτυχώς όμως από ό,τι γνωρίζουμε, ο κόφτης αυτός αφαιρείται πανεύκολα, ώστε η τελική ταχύτητα να ανέβει στη θέση που της αξίζει, κοντά στα 130χλμ/ώρα. Τσίτα γκάζι, μέχρι την τελική, και δύναμη που προσφέρει ασφάλεια και διασκέδαση σε όλα τα τερέν. Περνώντας στο μπροστινό φρένο, έχουμε να πούμε πως πρόκειται πιθανότατα για το απολύτως καλύτερο φρένο που έχει φορεθεί σε μοτοσικλέτα 125 κυβικών εκατοστών.

Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 4Β

Χωρητικότητα: 124,7 κ.εκ.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/9.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/8.000

Βάρος: 124 κιλά

Τιμή: 3.890 ευρώ

Suzuki DR 125 SM

Ένα όμορφο σύνολο με supermotard προσδιορισμό, με δυναμική εμφάνιση και πλούσιες λεπτομέρειες. Η ομαλή απόδοση του μονοκύλινδρου των 124 κυβικών εκατοστών θα προσφέρει άνετες και οικονομικές βόλτες. Το DR 125SM σχεδιάστηκε για την διασκέδαση και την προετοιμασία ενός νέου οδηγού, αποτελώντας επίσης την λύση που αποζητά ο εμπειρότερος αναβάτης για τις καθημερινές του μετακινήσεις. Μία μοτοσικλέτα που δείχνει όμορφη παρκαρισμένη αλλά και εν κινήσει, και στα 2.895 ευρώ είναι ένα από τα οικονομικότερα μοντέλα της κατηγορίας.

Καλώς ορίσατε στο χώρο της μοτοσικλέτας! Το DR 125SM, είναι μία από τις ιδανικότερες επιλογές για τους νέους οδηγούς που θέλουν το συντομότερο δυνατό να έρθουν σε επαφή με το χειρισμό και τις διαστάσεις μιας μεγάλης μοτοσικλέτας. Είτε για να το κρατήσουν για πάντα σαν παιχνίδι και εργαλείο πόλης, είτε για να προχωρήσουν αργότερα στην απόκτηση μιας μοτοσικλέτας περισσότερων κυβικών έχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα 125άρια του ανταγωνισμού στην κατηγορία, είναι ένα από τα πιο στιβαρά και καλοστημένα δίκυκλα που κυκλοφορούν στην αγορά. Οι επιδόσεις του δεν θα συναρπάσουν, όμως αυτό είναι κάτι που γνωρίζει εξ αρχής όποιος επιλέγει μοτοσικλέτα σε αυτά τα κυβικά. Αυτό που θα προσφέρει όμως, είναι άπειρα χιλιόμετρα παιχνιδιού και μετακίνησης μέσα στην πόλη με άνεση και πάνω απ΄ όλα ασφάλεια.

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ

Χωρητικότητα: 124 κ.εκ.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 11/9.000

Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/7.500

Βάρος: 130 κιλά

Τιμή: 2.895 ευρώ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου