ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα scooter του 2012: Σοδειά νέων τεχνολογιών!

τα-scooter-του-2012-σοδειά-νέων-τεχνολογιών-366771

Η νέα σοδειά των scooter που θα βρεθούν στους δρόμους το 2012 είναι ξεχωριστή, όχι μόνο για τα νέα, ισχυρότερα ή ομορφότερα μοντέλα, αλλά και για τις νέες τεχνολογίες που προσφέρουν.

Aprilia SR Motard 50/125: Το αυτόματο motard!

Βασισμένο στην πλατφόρμα του Piaggio Typhoon 125, αλλά με σαφείς επιρροές από τα μεγάλα supermotard της Aprilia, το SR Motard αποτελεί ένα δυναμικού σχεδιασμού και επιδόσεων scooter που προορίζεται για αναβάτες νεαρής ηλικίας. Η αισθητική του έχει δανειστεί στοιχεία από τις supermotard μοτοσικλέτες και η συμπεριφορά του είναι ζωηρή. Χάρη στους δύο κινητήρες (αυτός των 50 κ.εκ. είναι δίχρονος και αυτός των 125 τετράχρονος), με τους οποίους εξόπλισε η Aprilia το νέο μοντέλο της, οι εκκινήσεις και οι επιταχύνσεις είναι δυναμικές, ενώ η στενή του σιλουέτα, το μικρό του βάρος και οι τροχοί των 14 ιντσών, του χαρίζουν ευελιξία, ευκολία και σταθερότητα. Στον τομέα των αναρτήσεων, τέλος, η Aprilia εξόπλισε το SR με ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω.

BMW C 600 Sport: Ο sport δίδυμος

Το C 600 Sport αποτελεί το ½ της νεοσυσταθείσας γκάμας scooter των Βαυαρών και είναι το μοντέλο με τον πιο sport χαρακτήρα. Αν και διαθέτει τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο πλαίσιο με το «δίδυμο» C 650 GT, διαφέρει χάρη στον χαρακτήρα του αυτόν. Η διαφορά γίνεται αρχικά αισθητή στη σαφώς πιο δυναμική εμφάνιση και το μικρότερο όγκο των πλαστικών. Διαφορά υπάρχει και στα Aφού το βάρος της κατασκευής παρουσιάζεται μειωμένο κατά 12 κιλά σε σχέση με το C650 GT. Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, έμφαση έχει δοθεί στη δυναμική οδήγηση, στον έλεγχο και στην αίσθηση που αποκομίζει αυτός που κάθεται πάνω στη σέλα. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος χειροκίνητα, ενώ κάτω από τη σέλα, ο αναβάτης θα βρει χώρο για ένα κράνος αλλά και το νέο σύστημα FlexCase της BMW που μεταβάλλει τη χωρητικότητα και επιτρέπει την αποθήκευση και δεύτερου κράνους, όταν το scooter είναι παρκαρισμένο.

Derbi Variant Sport 50/125: Η άλλη πλευρά του sport

Για την κατασκευή του Variant Sport, η Derbi δανείστηκε από την Aprilia την πλατφόρμα του Aprilia Sportcity One και της προσέδωσε χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κληρονομιάς της. Τα δύο Variant Sport (στα 50 και 125 κ.εκ., με δίχρονο και τετράχρονο κινητήρα αντίστοιχα) είναι μοντέρνα σε σχεδιασμό, με πάμπολλες αναφορές στην αγωνιστική αισθητική της Derbi και θα ξεχωρίσουν για τα μεγάλα επίπεδα ευελιξίας τους. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 14” και οι αναρτήσεις είναι αρκετά ψηλές (η διαδρομή του πιρουνιού αγγίζει τα 85 χλστ. και του μονού αμορτισέρ τα 84 στην έκδοση των 125 κ.εκ.), σιγουρεύοντας ότι κανένα εμπόδιο δε θα σταθεί στο δρόμο του Variant Sport. Παρά το ύψος των αναρτήσεων, όμως, η σέλα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα (775 χλστ.). Εντύπωση, τέλος, προκαλεί και το μπροστινό φρένο του Variant Sport, χάρη στον δίσκο των χλστ. με τη διπίστονη πλευστή δαγκάνα.

mototriti.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου