ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC

mercedes-benz-glc-250d-4matic-265634

Μιλώντας για τη Mercedes-Benz GLC, ένα αριστοκρατικής καταγωγής SUV με μήκος που ξεπερνά τα 4,6 μέτρα και βάρος 1,8 τόνων, η επιλογή ενός κατά γενική ομολογία υπεραποδοτικού κινητήρα diesel φαντάζει στις ημέρες αυτονόητη.

Όχι μόνο γιατί τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκλυόμενων ρύπων είναι συντριπτικά καλύτερα από εκείνα της αντίστοιχης ισχύος και επιδόσεων βενζινοκίνητης έκδοσης, αλλά πρωτίστως γιατί ο πετρελαιοκινητήρας των 2.143 κ.εκ. δείχνει σε πρώτη ανάγνωση να μην οριοθετεί τις δυνατότητες του γερμανικού SUV σε άσφαλτο και χώμα.

Οι 204 ίπποι και τα 500 Nm ροπής αν μη τι άλλο επιτρέπουν στον οδηγό να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος που «κουβαλά» η έκδοση diesel, ενώ με τη σειρά του το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων με την εξαιρετική, σε όλα τα επίπεδα, λειτουργία και την πυκνή κλιμάκωση διασκεδάζει τις εντυπώσεις από το μικρότερο εύρος λειτουργίας του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα.

Τα νούμερα των επιδόσεων δεν βγάζουν νικητή. Οι πετρελαιοκίνητη GLC υστερεί –έστω και οριακά- στις επιταχύνσεις από στάση, ωστόσο, στις ρεπρίζ τα 500 Nm ροπής γέρνουν τη ζυγαριά προς το μέρος της.

Από την άλλη, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις ότι από τη μαύρη GLC 250d 4ΜΑΤΙC, λείπει η απόλυτη ακρίβεια από το σύστημα διεύθυνσης η οποία και χαρακτήριζε την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης.

Υπό πίεση, το αυξημένο βάρος και οι τροχοί των 18 ιντσών, κάνουν το γερμανικό SUV να «ταξιδεύει» πάνω στο γενναιόδωρο προφίλ των ελαστικών, επιβάλλοντας στον οδηγό να υιοθετήσει έναν πιο ταιριαστό, στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ρυθμό.

Όσα στερεί η συγκεκριμένη επιλογή τροχών-ελαστικών στην άσφαλτο, τα επιστρέφει με το παραπάνω σε ένα μέτριας ποιότητας οδόστρωμα και φυσικά στο χώμα, όπου οι αυξημένες ανοχές του συγκεκριμένου συνδυασμού, πέρα από μεγαλύτερη άνεση, προσφέρουν και μεγαλύτερη σιγουριά-ασφάλεια.

Η Mercede-Benz GLC 250d 4MATIC έχει τις επιδόσεις, απολαμβάνοντας ένα ξεκάθαρο προβάδισμα σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, ωστόσο στερείται του οδηγοκεντρικού προφίλ που κάνει τη φθηνότερη κατά 7.000 ευρώ GLC 250 4MATIC να κλέβει τις εντυπώσεις.

Αν και πολύ δύσκολα θα καταφέρει κανείς να αμφισβητήσει τον ασφάλτινο προσανατολισμό της GLC 250d 4MATIC, οι τροχοί των 18 ιντσών αποτελούν μια εξοπλιστική επιλογή που ενισχύει περαιτέρω την ικανότητά του γερμανικού SUV να κινείται στο χώμα

To DYNAMIC SELECT ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά κίνησης του αυτοκινήτου στις διαθέσεις του. Αντιθέτως, στο προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει το Off-Road Engineerign Package, το οποίο περιλβάνει έως και πέντε προγράμματα λειτουργίας που επεκτείνουν τις εκτός δρόμου ικανότητες της Mercedes-Benz GLC

To εσωτερικό παραπέμπει με τον σχεδιασμό του στην C-Class, ωστόσο, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος χαρίζει μια πολύ διαφορετική αίσθηση. Η ποιότητα των υλικών και η εξοπλιστική πληρότητα προσυπογράφουν τον premium προσανατολισμό μιας ακόμα Mercedes-Benz

Η GLC έχει αυξήσει τις εξωτερικές διαστάσεις της, σε σχέση πάντα με την GLK που καλείται να αντικαταστήσει, προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές στο εσωτερικό της

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου