ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2013: Husqvarna Strada & Terra 650

νεα-μοντελα-2013-husqvarna-strada-terra-650-214976

Με καρδιά BMW!

Δύο τελείως νέα μοντέλα καταφθάνουν το φθινόπωρο από τη Husqvarna, βασισμένα σε ένα ενδιαφέρον concept που είχε παρουσιάσει η Ιταλική εταιρία πέρυσι στην έκθεση του Μιλάνου. Τα Terra 650 και Strada 650 έχουν χωμάτινο και ασφάλτινο προορισμό αντίστοιχα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνουν και το αντίθετο.

Θα λέγαμε ότι πρόκειται για δύο πραγματικές On-Off, με την Terra περισσότερο χωματερή και τη Strada περισσότερο ασφάλτινη (αν μας επιτρέπονται οι όροι). Αμφότερες χρησιμοποιούν τον μονοκύλινδρο υγρόψυκτο 4Τ κινητήρα της BMW G 650 GS (μην απορείτε, η Husqy έχει εξαγοραστεί από τους Βαυαρούς εδώ και πέντε χρόνια), με σημαντικά αυξημένη απόδοση στους …58 ίππους (έναντι 48!). Το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα επιτεύχθηκε χάρη στη χρήση νέου ψεκασμού, χαρτογράφησης, εμβόλων και εκκεντροφόρων, ενώ για κάποιες χώρες με ιδιαιτερότητες στην φορολόγηση/ασφάλιση, θα υπάρχει η έκδοση με τους 10 λιγότερους ίππους (ευχόμαστε όxι εδώ!).

Πέραν της -ομολογουμένως άκρως επιθετικής- εμφάνισης, οι διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα εντοπίζονται στις ζάντες και στον τύπο των ελαστικών. Ασφάλτινου χαρακτήρα ελαστικά και χυτές ζάντες 17 και 19 ιντσών για τη Strada, περισσότερο “τρακτερωτά” σε ακτινωτές ζάντες 17 και 21 ιντσών για την Terra.

Όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια, όπως δηλαδή το διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ο κινητήρας, οι αναρτήσεις της Sachs (πιθανά με διαφορετικό σετάρισμα και διαδρομές), το ψαλίδι, η εξάτμιση με τα δύο τελικά, τα φρένα της Brembo (με στάνταρ το ABS στη Strada και προαιρετικό στην Terra), η θέση οδήγησης, το τιμόνι, τα όργανα κλπ.

Στην ουσία και πέραν των χρωμάτων, οπτικά διαφοροποιούνται στο φτερό του μπροστινού τροχού. Χαμηλό για τη Strada, ψηλό για την Terra! Και για να διυλίσουμε τον κώνωπα, παρατηρούμε από τις φωτο και λίγο μεγαλύτερο γρανάζι για την Terra στον πίσω τροχό, που μεταφράζεται σε πιο “κοντή” τελική μετάδοση.

Η Husqvarna δίνει ελάχιστες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο νέων μοντέλων της, αναφέροντας ιπποδύναμη, ροπή (6,1 kgm), ύψος σέλας (860 και 875mm), βάρος (184 και 186 κιλά πλήρεις υγρών) και χωρητικότητα ρεζερβουάρ (14 λίτρα).

Εννοείται ότι μόλις μάθουμε περισσότερα θα σας ενημερώσουμε, καθόσον η ιστορία έχει δείξει ότι τέτοιου τύπου μοτοσυκλέτες ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τον Έλληνα μοτοσυκλετιστή. Ευελπιστούμε μάλιστα ότι η αντιπροσωπεία θα μας δώσει τη δυνατότητα να τις οδηγήσουμε στην πανευρωπαϊκή τους παρουσίαση, όπου και όποτε γίνει αυτή.

Και αν οι τιμές τους κρατηθούν σε λογικά επίπεδα -και δεν βλέπουμε το λόγο να μην γίνει αυτό- οι νέες Husqy αναμένεται να γνωρίσουν μεγάλες δόξες!

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου