ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota Auris 2013: Έτοιμη η δεύτερη γενιά!

toyota-auris-2013-έτοιμη-η-δεύτερη-γενιά-191100

Το καινούργιο Auris θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού. Η δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας, το οποίο αναμένεται να είναι βασικός ανταγωνιστής των νέων Ford Focus και Volkswagen Golf, είναι πιο ενδιαφέρουσα αισθητικά συγκριτικά με πριν.

Όπως έγινε γνωστό, εκτός από τις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης το νέο μοντέλο θα είναι άμεσα διαθέσιμο και σε αυτή με τον υβριδικό κινητήρα.

Το ύψος του αυτοκινήτου θα είναι το μικρότερο μεταξύ των οχημάτων της κατηγορίας ώστε να έχει την μικρότερη δυνατή αεροδυναμική αντίσταση (ο αεροδυναμικός συντελεστής του είναι 0.28).

Το νέο Auris βασίζεται στο πάτωμα του προηγούμενου μοντέλου όμως έχουν γίνει οι απαραίτητες βελτιώσεις. Έτσι, αν και το μεταξόνιο παραμένει ίδιο (2.600 mm), το μήκος του καινούργιου μοντέλου φτάνει τα 4.275 mm δηλαδή είναι κατά 30 mm πιο μακρύ. Το πλάτος του επίσης παρέμεινε ίδιο (1.760 mm), όμως το ύψος του φτάνει πλέον τα 1.460 mm, δηλαδή είναι πιο χαμηλό κατά 55 mm.

Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο εξαρχής και, όπως έγινε γνωστό, έχουν χρησιμοποιηθεί νέα, ποιοτικότερα υλικά. Από την Toyota ανακοινώθηκε ότι παρά το γεγονός ότι το μεταξόνιο είναι ίδιο, ο εσωτερικός χώρος είναι μεγαλύτερος χάρη στην εργονομικότερη σχεδίασή του.

Έτσι οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους επιπλέον 2 cm για τα πόδια τους, ενώ «εξοικονομήθηκαν» άλλα 9 cm για το μήκος του χώρου αποσκευών, ο οποίος πλέον φτάνει τα 360 λίτρα (από 350 lt του προηγούμενου μοντέλου).

Μάλιστα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει ίδια και στην υβριδική έκδοση του μοντέλου, καθώς η (μικρότερη σε διαστάσεις από πριν) μπαταρία τώρα έχει τοποθετηθεί κάτω από το πίσω κάθισμα.

Οι άνθρωποι της Toyota προσπάθησαν να μειώσουν το βάρος του καινούργιου Auris χάρη στη χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής στα ψηλότερα μέρη του πλαισίου. Η δυσκαμψία του τελευταίου αυξήθηκε κατά 10 % συγκριτικά με πριν ενώ το βάρος του μειώθηκε έως και 40 κιλά, ανάλογα με την έκδοση.

Το καινούργιο Auris θα κατασκευάζεται στην Βρετανία, στο εργοστάσιο του Burnaston και θα διατίθεται με τους βενζινοκινητήρες των 1,33 lt και 1,6 lt καθώς και με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,4 lt. Αργότερα θα διατίθεται και με τον πετρελαιοκινητήρα που θα προέλθει από την συνεργασία της με την BMW.

H υβριδική έκδοσή του θα έχει τον βενζινοκινητήρα των 1,8 lt (όπως και στο υπάρχον Auris HSD). Όπως έγινε γνωστό, στην Ιαπωνική αγορά το καινούργιο μοντέλο θα διατίθεται και σε τετρακίνητη εκδοχή με βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 lt.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου