ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ford Mondeo 2013: Και με 1.0 EcoBoost!!!

ford-mondeo-2013-και-με-1-0-ecoboost-188905

Η επόμενη γενιά Ford Mondeo για την Ευρώπη θα εφοδιάζεται με το βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0l EcoBoost, και θα γίνει το μεγαλύτερο μοντέλο Ford που διατίθενται με κινητήρα τόσο μικρού κυβισμού (μόλις ενός λίτρου).

«Η σημερινή εξαιρετικά έξυπνη τεχνολογία προσφέρει στους πελάτες αυτό που λέμε "περισσότερα από λιγότερα"», δήλωσε η Barb Samardzich, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Αυτό ισχύει τόσο για τους κινητήρες όσο και για τους υπολογιστές και τα smartphones. Επιπλέον εφοδιάζοντας το νέο Mondeo στην Ευρώπη με τον βραβευμένο κινητήρα μας 1.0l EcoBoost προσφέρουμε τεχνολογία αιχμής με πραγματικό και χειροπιαστό όφελος για τον πελάτη».

Η έκδοση της επόμενης γενιάς Mondeo που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού εκτιμάται ότι θα προσφέρει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 κάτω από 130 gr/km αλλά με την ισχύ και την πολιτισμένη λειτουργία ενός πολύ μεγαλύτερου κινητήρα.

Αυτά τα τελευταία σχέδια εντάσσονται στην επιθετική στρατηγική λανσαρίσματος νέων προϊόντων Ford για τη Ευρώπη, όπως την παρουσιάσε η εταιρία στη ειδική εκδήλωση «Go Further» στο Άμστερνταμ.

Ο Ford 1.0l EcoBoost, που αναδείχτηκε το 2012 «International Engine of the Year» είναι ο κινητήρας με την υψηλότερη ειδική ισχύ που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρία. Με μπλοκ μικρό όσο μία κόλλα χαρτιού Α4, αποδίδει 125 PS και ροπή 170 Nm (που φτάνει τα 200 Nm σε «overboost» mode), μόλις από τις 1.450 rpm.

Ο προηγμένος κινητήρας υιοθετεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες όπως ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (Ti-VCT), συμπαγή υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας που περιστρέφεται στις 248.000 rpm, άμεσο ψεκασμό καυσίμου, αλουμινένια κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, χιτώνια εμβόλων χαμηλής τριβής, ελατήρια εμβόλων χαμηλής τάσης, τσιμούχες στροφάλου χαμηλής τριβής και ιμάντα εκκεντροφόρων σε μπάνιο λαδιού.

Το νέο Ford Mondeo βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα CD της Ford, και το ανανεωμένο μεσαίο οικογενειακό της μάρκας θα διατίθεται σε εκδόσεις 5θ και wagon – μοναδικά σχεδιασμένες για την Ευρώπη – και σε 4θ επίσης που σηματοδοτεί το πρώτο στην κατηγορία βενζινοκίνητο Hybrid Electric Vehicle (HEV).

Η νέα παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα της Ford ενσαρκώνεται στο ανανεωμένο, κομψό, σπορ και πολύ εκφραστικό εξωτερικό του νέου Mondeo. Η χαμηλή γραμμή οροφής αναδεικνύει το προφίλ πιο σπορτίφ δημιουργιών διατηρώντας ένα ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό, ενώ ενσωματώνει μία αναδιπλούμενη πανοραμική ηλιοροφή για την έκδοση wagon.

Το ανάγλυφο, απέριττο προφίλ δείχνει ανάλαφρο οπτικά, ενώ στην προηγμένη και τεχνική σχεδίαση του εμπρός τμήματος ξεχωρίζει η νέα, πιο εντυπωσιακή τραπεζοειδής μάσκα της Ford, μια κεντρική εξοχή στο καπό (δείγμα υψηλής ισχύος) και – για πρώτη φορά στην κατηγορία – προσαρμοζόμενοι προβολείς αποκλειστικά με λυχνίες LED.

Το Mondeo είναι το πρώτο Ford που διαθέτει προβολείς με λυχνίες LED για μεγάλη / μεσαία σκάλα και φλας. Ταχύτερος φωτισμός, πιο ανθεκτικοί και αποδοτικοί ενεργειακά από τους παραδοσιακούς προβολείς πυράκτωσης, οι προβολείς LED του νέου Mondeo περιστρέφονται ανάλογα με την κίνηση του τιμονιού και προσαρμόζουν την προβολή της δέσμης στην ταχύτητα του οχήματος – παρέχοντας μεγαλύτερο βάθος φωτισμού στις υψηλές ταχύτητες και ευρύτερο πεδίο ορατότητας στις χαμηλότερες.

Το νέο 4θ Mondeo HEV είναι το πρώτο υβριδικό επιβατικό Ford για την Ευρώπη, και συνδυάζει έναν ειδικά διαμορφωμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα με μπαταρία ιόντων λιθίου 35 kW επιτυγχάνοντας χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Για πρώτη φορά, θα διατίθεται έκδοση Mondeo AWD με diesel κινητήρα, για ανώτερη ελκτική πρόσφυση, πλούσια ισχύ και άριστη οδική συμπεριφορά.

Για πρώτη φορά στην κατηγορία, το Mondeo θα προσφέρει επίσης «SYNC with MyFord Touch», ένα σύστημα συνδεσιμότητας με φωνητική ενεργοποίηση που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών και λειτουργεί σαν WiFi hotspot για μέχρι πέντε συσκευές.

Με το «SYNC with MyFord Touch», οι οδηγοί θα μπορούν να έχουν τα χέρια τους στο τιμόνι και την προσοχή τους στο δρόμο, ελέγχοντας παράλληλα τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του media player από συνδεδεμένες συσκευές καθώς και το σύστημα ελέγχου κλιματισμού, το ραδιόφωνο, το CD-player, και το σύστημα πλοήγησης μέσω φωνητικών εντολών.

Το νέο Mondeo προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη «φουσκωτές» ζώνες ασφαλείας πίσω (με ενσωματωμένο αερόσακο). Αυτές είναι σχεδιασμένες για να περιορίζουν τους τραυματισμούς στο κεφάλι, τον αυχένα και το θώρακα των πίσω επιβατών. Σε περίπτωση ατυχήματος, η ζώνη διογκώνεται άμεσα για να διασκορπίσει τις δυνάμεις κρούσης σε μία επιφάνεια του σώματος πέντε φορές μεγαλύτερη σε σχέση με μία συμβατική ζώνη ασφαλείας.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου