ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο motorhome της Vario Mobil διαθέτει και γκαράζ!

το-νέο-motorhome-της-vario-mobil-διαθέτει-και-γκαράζ-107922

To Vario Alkoven 1200 είναι το τελευταίο εντυπωσιακό δημιούργημα της γερμανικής εταιρείας Vario Mobil που ειδικεύεται στην κατασκευή οχημάτων αναψυχής (RV – Recreational Vehicle) και βασίζεται στο σασί του φορτηγού Mercedes-Benz Actros 2543 L.

Ένα υπερσύγχρονο motorhome για λίγους που προσφέρει ανέσεις βίλας και μπορεί να ταξιδεύει με άνεση φιλοξενώντας μάλιστα στο πίσω μέρος του και ένα συμβατικό όχημα, μια SLK ας πούμε ή μια A-Class, καθώς διαθέτει και γκαράζ!

Το εντυπωσιακό αυτό δημιούργημα έχει μήκος 12 μέτρα, πλάτος 2,55 μέτρα ενώ το ύψος του φτάνει τα 3,95 μέτρα. Ένας εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 10,7 λίτρων που αποδίδει 428 ίππους έχει αναλάβει τη δύσκολη αποστολή να κινεί την θηριώδη κατασκευή με βάρος που αγγίζει τους 25 τόννους.

Προσφέρει ανέσεις που μπορεί κανείς να βρει σε ξενοδοχεία πολλών αστέρων.
Διαθέτει μεταξύ άλλων διπλό θερμαινόμενο δάπεδο, τέσσερα σταθερά κρεβάτια και χώρους που μπορούν να επεκταθούν αυτόματα με τεχνολογία slide-out. Μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 500 λίτρα νερού για τις ανάγκες του πληρώματος ενώ διαθέτει ρεζερβουάρ που χωράει 390 λίτρα καυσίμου.

Φυσικά, ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει ο ίδιος όπως επιθυμεί το εσωτερικό του motorhome επιλέγοντας τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του, αλλά και για τον εξοπλισμό που αυτό θα φέρει.

Πέρα από τις ανέσεις που μπορεί κανείς να συναντήσει στο εσωτερικό του, το όχημα είναι εξοπλισμένο και με μια σειρά από συστήματα που διευκολύνουν τον οδηγό. Όπως για παράδειγμα το σύστημα πλοήγησης που προειδοποιεί για την απόκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, την υποβοήθηση σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, το προσαρμοζόμενο cruise control, καθώς επίσης και πολλά άλλα συστήματα που εγγυόνται την ασφάλεια του πληρώματος και που προσφέρονται ως στάνταρ εξοπλισμός.

Στη βασική του έκδοση το εντυπωσιακό αυτό motorhome κοστίζει 574.670 ευρώ.

caranddriver.gr
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου