ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

  Η μεγάλη μάχη… των επικοινωνιολόγων  

η-μεγάλη-μάχη-των-επικοινωνιολόγω-401571

Του Παύλου Γ. Μαρκάκη, π. Βουλευτή Μαγνησίας

Μεγάλη συζήτηση άνοιξε τις τελευταίες μέρες, μετά τις εμφανίσεις των κ. κ. Μητσοτάκη και Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη, για το ποιος κέρδισε και ποιος έχασε…

Μεγάλη φασαρία ακολούθησε και μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ από τις δηλώσεις Κούλογλου γιατί δεν τους άρεσε η ισοπαλία!

Για όσους θέλουν να βλέπουν την πραγματικότητα, διαπίστωσαν στην ουσία έναν ανταγωνισμό επικοινωνιολόγων των δυο αρχηγών περισσότερο για να κερδίσουν τις εντυπώσεις και λιγότερο να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα που απασχολούν τη χώρα και τους πολίτες της.

Ο επικοινωνιολόγος του κ. Μητσοτάκη «ίδρωσε» να αντιστρέψει ένα δυσάρεστο κύμα οργής από την ανικανότητα «αρμοδίων» να αντιμετωπίσουν στην ρίζα τους τις πυρκαγιές που έκαιγαν τα δάση μας για ένα μήνα περίπου.

Ήταν ένα γεγονός «εκτός προγράμματος» που ανέτρεψε και τον αρχικό πολιτικό σχεδιασμό του πρωθυπουργού για εκλογές.

Οι πρώτες πολιτικές εντυπώσεις αντιμετωπίσθηκαν με τον ανασχηματισμό και οι οικονομικές επιπτώσεις γίνεται μεγάλη προσπάθεια να αντιμετωπισθούν με την υπερπήδηση των γραφειοκρατικώνδιαδικασιών για υπάρξουν αν είναι δυνατόν αποτελέσματα και εντός εξαμήνου.

Επιστρατεύτηκε ξανά – και με μεγαλύτερες αρμοδιότητες – ο κ. Χρήστος Τριαντόπουλος που «ξελάσπωσε» στην κυριολεξία την κυβέρνηση από τις καταστροφικές συνέπειες του «Ιανού».

Τα χρήματα «πέφτουν βροχή» σε απευθείας αναθέσεις – συνδυάζοντας «το τερπόν μετά του ωφελίμου» – πριν φτάσουν οι πραγματικές μπόρες και ξεσπάσει και η αγανάκτηση των πληγέντων πυρόπληκτων στην κάλπη.

Κατά τα αλλά η ηγετική εμφάνιση του κ. Μητσοτάκη στην ΔΕΘ είχε εξαγγελίες φυσιολογικές και όχι εντυπωσιακές, κρατώντας δυνάμεις και για την προεκλογική περίοδο.

Απέφυγε τις μεγάλες συγκεντρώσεις των «αγανακτισμένων», αλλά διεσπαρμένων «αντιεμβολιαστών» και έδωσε «πάσα» για πολιτική συζήτηση περί εκλογών.

Ο επικοινωνιολόγος του κ. Τσίπρα είναι γνωστός και καινούργιος στον χώρο της αριστεράς.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι ο Γιάννης Λούλης συμβούλευε τότε τον Κώστα Καραμανλή πώς να κερδίσει το ΠΑΣΟΚ του κ. Σημίτη.

Τώρα πρέπει να «ιδρώσει» πολύ για να πείσει τον κ. Τσίπρα ότι δεν κερδίζετε το κέντρο… στρίβοντας αριστερά!!

Έτσι είδαμε στη ΔΕΘ ένα Τσίπρα να προσπαθεί να μας πείσει ότι άλλαξε!!

Ούτε κομματικό κράτος – αφού όσους έβαλε είναι ακόμη στην Διοίκηση- ούτε κομματικούς υπουργούς – αφού δεν έχει και κανέναν αξιόλογο – ούτε χειραγώγηση των ΜΜΕ – αφού ο κ. Παππάς έχει παραπεμφθεί για τις αξέχαστες γελοιότητες του διαγωνισμού συχνοτήτων… και άλλα πολλά.

Τα οικονομικά του μέτρα της ΔΕΘ κανείς δεν τα θυμάται, απλά γιατί κανείς δεν τον πίστεψε, αφού και αυτά έχουν «άρωμα προγράμματος Θεσσαλονίκης».

Σε αυτή την φάση δεν μπόρεσε όμως ούτε να κρατηθεί στοιχειωδώς η συμφωνία των αριστερών «εντός των τειχών», ότι θα αφήσουν το παιχνίδι στα χέρια του Αλέξη χωρίς να αντιδράσουν…

Έφτασε μια φράση για «ισοπαλία» του κ. Κούλογλου να σβήσει όλη την προσπάθεια του κ. Λούλη που τραβάει ακόμη τα μαλλιά του!!

Τώρα τους έβαλε να κάνουν «ασκήσεις θάρρους».

– «Ας τολμήσουν να κάνουν εκλογές…»

– «Θα κερδίσουμε με μια ψήφο διαφορά…»

Στην πορεία για τις κάλπες θα δείτε και άλλα «πρόσωπα» του κ. Τσίπρα και δεν θα τον γνωρίζετε…

Νομίζω όμως ότι και ο ίδιος ξέρει ότι θα χάσει στις επόμενες εκλογές. Ο στόχος του επικοινωνιακού του επιτελείου είναι να πάρει ένα αξιοπρεπές ποσοστό, ώστε να παίξει ρόλο σε μια συγκυβέρνηση, μιας και η Ν.Δ. δεν θα έχει αυτοδυναμία με την απλή αναλογική.

Σε κάθε περίπτωση και τα δυο επικοινωνιακά επιτελεία έχουν δύσκολο έργο γιατί τα απρόοπτα γεγονότα καιροφυλακτούν και η εξέλιξη της «πανδημίας» μπορεί να ενισχύσει δυνάμεις που δεν μπορούν σήμερα ακόμη να καταμετρηθούν…

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου