ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Εκλεισε για να συντηρηθεί η σήραγγα Γορίτσας. Το αποτέλεσμα…

ekleise-gia-na-syntirithei-i-siragga-goritsas-to-apotelesma-1254646

Είχε ανακοινωθεί εγκαίρως το κλείσιμο της σήραγγας στις 20/10/25 για να γίνουν έλεγχοι και αποκαταστάσεις των βλαβών ώστε να υπάρχει ασφάλεια στις διελεύσεις. Ως σχετικός με τέτοια θέματα, πέρασα σήμερα 21/10 αφού είχε «συντηρηθεί» και είχε δοθεί στην κυκλοφορία.

Του Νικ. Μαντζίρης,

Πολιτικού Μηχανικού, M.Sc.Traffic

Το αποτέλεσμα:



1) η ίδια κατάσταση πλήρους εγκατάλειψης,

2) οι εναέριες ηλεκτρονικές πινακίδες, διαχρονικά στο off,

3) τα βελάκια κατεύθυνσης, σε ημιλειτουργία ή σβηστά τα περισσότερα,

4) αεραγωγοί οροφής σήραγγας, στραπατσαρισμένοι,

5) εσωτερικός φωτισμός οροφής σήραγγας, ελλιπής και ακατάστατος,

6) προειδοποιητικές πινακίδες σταθερές για τους οδηγούς στην είσοδο και έξοδο του τούνελ, τελείως ξεθωριασμένες (όρια ταχύτητας, άναμμα ή σβήσιμο φώτων κλπ), ανύπαρκτες και,

7) σκουπίδια, χώματα και πέτρες, από την εποχή του Ντάνιελ στα άκρα και στο εσωτερικό της σήραγγας.

Μετά από αυτά, απορώ ποιά συντήρηση μπορεί να έγινε, ποιός πληρώνεται για την «συντήρηση» και με ποιά μέτρα ασφαλείας συνεχίζει να λειτουργεί η σήραγγα και να διαθέτει Άδεια Λειτουργίας;;;

Ποιός θα μας απαντήσει ή ποιός θα αναλάβει την ευθύνη σε περίπτωση τραγικού δυστυχήματος;;;

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου