Διατροφικές συστάσεις για τη δυσανεξία στη λακτόζη

Τελευταία ενημέρωση: 2012-06-24, 11:32:20
Διατροφικές συστάσεις για τη δυσανεξία στη λακτόζη

Η λακτάση είναι ένα ένζυμο που είναι υπεύθυνο για την πέψη της λακτόζης του γάλακτος.

Όπως επισημαίνει η διαιτολόγος και τεχνολόγος τροφίμων Ειρήνη Μοδέστου, η ανεπάρκεια αυτού του ενζύμου έχει ως αποτέλεσμα τη μη υδρόλυση της λακτόζης, η οποία περνά στο παχύ έντερο αναλλοίωτη, συγκρατεί νερό και προκαλεί διάρροια, αέρια, μετεωρισμό, κολικούς πόνους και δυσφορία.

Για να αποφύγουμε αυτά τα δυσάρεστα συμπτώματα, στην περίπτωση που έχουμε δυσανεξία στη λακτόζη, καλό θα είναι να έχουμε υπ’ όψιν μας τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές:

1) αποκλεισμός ή έλεγχος πρόσληψης της λακτόζης 2) το πλήρες γάλα είναι καλύτερα ανεκτό από το αποβουτυρωμένο 3) το γιαούρτι με προβιοτικά είναι καλύτερα ανεκτό από το γάλα 4) συμπληρώματα λακτάσης μπορούν να χορηγηθούν σε ασθενείς με έντονα συμπτώματα 30 λεπτά πριν από την κατανάλωση τροφής που περιέχει λακτόζη 5) το τυρί και το βούτυρο επιτρέπονται 6) υπάρχει στο εμπόριο γάλα ελεύθερο λακτόζης.

Πηγή: MediDiatrofi.gr

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
6
=