Γραμμή δημότη στο Ρήγα Φεραίο

Τελευταία ενημέρωση: 2013-11-25, 11:55:13
Γραμμή δημότη στο Ρήγα Φεραίο

Στην ενεργοποίηση γραμμής του δημότη προχωρά από την 1η Δεκεμβρίου ο Δήμος Ρήγα Φεραίου δίνοντας τη δυνατότητα στον κάθε πολίτη να καλεί με αστική χρέωση στον αριθμό 80011-75075 ώστε να καταγράφεται το πρόβλημα και να ενημερώνονται έγκαιρα οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

Ο Δήμος Ρήγα Φεραίου δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών προς όφελος της κοινωνικής και οικονομικής δράσης. Εξάλλου η ψηφιακή επικοινωνία αποτελεί πολύτιμο εργαλείο πλέον τόσο για την δημιουργία και ενίσχυση των κοινωνικών, οικονομικών, πολιτιστικών σχέσεων, όσο και για την αναβάθμιση της παραγωγικής δραστηριότητας.    

Στο πλαίσιο των πολλαπλών ωφελειών που προκύπτουν από τέτοιες δραστηριότητες, η Δήμαρχος Ρήγα Φεραίου κ. Ελένη Λαΐτσου συμμετείχε στις εργασίες του διήμερου συνεδρίου της ΚΕΔΕ και στην έκθεση POLIS στη Θεσσαλονίκη, όπου αναφέρθηκαν οι καλές πρακτικές των Δήμων σε θέματα κοινωνικής δράσης, ενώ δόθηκε έμφαση και στην αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών για την αρμονικότερη λειτουργία της καθημερινότητας, τη στήριξη των δημοτών, αλλά και την τόνωση του ρόλου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην εποχή της κρίσης. Μάλιστα λόγω και της επιστημονικής της ιδιότητας ως μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, η κ. Λαΐτσου ήταν και συντονίστρια σε σχετική θεματική ενότητα για τα ψηφιακά ζητήματα και την εφαρμογή τους στη λειτουργία του Δήμου και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Η Δήμαρχος αναφέρθηκε στο συνέδριο και στις παρεμβάσεις που έχουν γίνει τα τελευταία τρία χρόνια στο Δήμο τόσο στα ζητήματα των ψηφιακών υπηρεσιών όσο και στις κοινωνικές δομές, όπως το Κοινωνικό Παντοπωλείο, το Κοινωνικό Φαρμακείο, το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, το Κέντρο Ημερήσια Φροντίδας Ηλικιωμένων, τη δημοτική τράπεζα αίματος, την ενίσχυση του Βοήθεια στο Σπίτι και των Παιδικών Σταθμών.

Αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες τόνισε πως «μολονότι από το 2010 και μετά δεν έτρεξε κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα της Ψηφιακής Σύγκλισης για την αναβάθμιση αυτών των υπηρεσιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στο Δήμο Ρήγα Φεραίου κινηθήκαμε και ενεργήσαμε άμεσα, προκειμένου τα αγαθά της ψηφιακής τεχνολογίας να διαχυθούν παντού. Έτσι σε όλα σχεδόν τα δημοτικά διαμερίσματα του Δήμου και ιδιαίτερα σε αυτά που δεν υπήρχαν υποδομές από τον ΟΤΕ, εγκαταστήσαμε με ίδιους πόρους το ασύρματο δίκτυο, παρέχοντας τη δυνατότητα στους δημότες να μπορούν να συνδέονται με το ίντερνετ και να εξυπηρετούνται άμεσα. Η εγκατάσταση του ασύρματου δικτύου ωφέλησε ιδιαίτερα τη ηλεκτρονική συνταγογράφηση στα αγροτικά και περιφερειακά ιατρεία του Δήμου. Παράλληλα έχουμε δημιουργήσει μια πλατφόρμα μέσω της οποίας έχουν εγγραφεί οι άνεργοι της περιοχής μας υποβάλλοντας το βιογραφικό τους, ενώ, όταν προκύπτουν προκηρύξεις για απασχόληση, τους ενημερώνουμε μέσω μηνύματος στο κινητό τους.

 

Η γραμμή δημότη

Η κ. Λαΐτσου αναφέρθηκε και σε μια τελευταία ψηφιακή υπηρεσία που ήδη ξεκινάει στο Δήμο από την 1η Δεκεμβρίου. Ειδικότερα, όπως τόνισε, ενεργοποιούμε τη γραμμή δημότη, μέσω της οποίας ο κάθε πολίτης, δημότης θα μπορεί τηλεφωνώντας στον αριθμό 8001175075 να αναφέρει το πρόβλημα, το οποίο θα καταγράφεται και θα προωθείται στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου. Η χρέωση στον αριθμό θα είναι αστική, ενώ οι δημότες θα μπορούν να επικοινωνούν στις ώρες λειτουργίας του Δήμου. Προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία, γιατί πιστεύουμε ότι έτσι θα γίνονται πιο άμεσα οι διαδικασίες για την καταγραφή και αντιμετώπιση του οποιουδήποτε ζητήματος.

Όλες αυτές οι δράσεις με τη γραμμή δημότη, την υπηρεσία για τους ανέργους, το ασύρματο δίκτυο, υλοποιούνται από πόρους του Δήμου.

 

Ακολουθήστε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ στο GOOGLE NEWS για άμεση ενημέρωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τον Βόλο, την Μαγνησία, την Ελλάδα και τον κόσμο
απο τον
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
2
=