ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Περνά στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης

περνά-στη-νέα-εποχή-της-ηλεκτροκίνηση-462149

Υπογράφηκε η σύμβαση για την εκπόνηση Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων

Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και της πράσινης ανάπτυξης περνά ο δήμος Ρήγα Φεραίου. Ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, Δημήτρης Νασίκας, υπέγραψε χθες τη σύμβαση για την εκπόνηση Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στον Δήμο Ρήγα Φεραίου με στόχο τη χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης και σημείων επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην περιοχή του.

Ο κ. Νασίκας σε ανάρτησή του αναφέρει ότι η εν λόγω παροχή υπηρεσίας έχει ως στόχο την κατά το δυνατόν αρτιότερη και ολοκληρωμένη χωροθέτηση των σταθμών φόρτισης, έτσι ώστε να διευκολύνεται η χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων ως μέσων μετακίνησης στα όρια του Δήμου και παράλληλα η ευρεία ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τα οφέλη της βιώσιμης αστικής μετακίνησης με έμφαση στη χρήση ηλεκτρονικών οχημάτων.

Ουσιαστικά, το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί την αφετηρία εισόδου των Δήμων και των τοπικών τους κοινωνιών στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Το σχέδιο θα αποτελεί τον οδικό χάρτη χωροθέτησης των δημοσίως προσβάσιμων θέσεων στάθμευσης και φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που αποτελεί και το προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών στην Ελλάδα.

Φορέας εκπόνησης του σχεδίου θα είναι ο Δήμος, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τη συγκρότηση ομάδας εργασίας, την κατάρτιση και υλοποίηση του σχεδίου, τη δημιουργία και διάχυση του επικοινωνιακού υλικού, τη συστηματική παρακολούθηση και εξέλιξη της εφαρμογής, τη γραμματειακή υποστήριξη.

Ακόμη, θα είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών για την κατάρτισή του σχεδίου και την υποστήριξη κάθε άλλης διοικητικής ανάγκης.

Η σχετική πρόσκληση του Πράσινου Ταμείου είναι προϋπολογισμού 5,242 εκατ. ευρώ για το έτος 2020-2021.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του προγράμματος, το κάθε Σχέδιο περιέχει υποχρεωτικά τη χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης και σημείων επαναφόρτισης Η/Ο εντός των διοικητικών ορίων του Φορέα Εκπόνησης, στους χώρους στάσης και στάθμευσης, καθώς και σε ελεγχόμενους από τους δήμους χώρους στάθμευσης και δημοτικούς χώρους στάθμευσης, ώστε να προβλέπεται υποχρεωτικά η χωροθέτηση ενός κατ’ ελάχιστον σημείου επαναφόρτισης Η/Ο ανά χιλίους 1.000 κατοίκους του δήμου και ειδικότερα σε:

  • Υφιστάμενους υπαίθριους δημοτικούς χώρους στάθμευσης.
  • Υφιστάμενους στεγασμένους δημοτικούς χώρους στάθμευσης.
  • Υφιστάμενες παρόδιες θέσεις στάθμευσης, ελεύθερες και ελεγχόμενης στάθμευσης, ιδίως στα πολεοδομικά κέντρα των δήμων και σε περιοχές αυξημένης επίσκεψης και σε πυκνοδομημένες αστικές περιοχές.
  • Νέους υπαίθριους/στεγασμένους χώρους στάθμευσης ή παρόδιες θέσεις στάθμευσης που χωροθετούνται με σκοπό την εγκατάσταση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου