Νέα διάκριση για την Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής του ΕΠΑ.Λ Βελεστίνου

Τελευταία ενημέρωση: 2019-03-20, 13:05:25
Βραβείο «Καλύτερης Μακέτας» στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής της WRO Hellas κέρδισε το ΕΠΑΛ Βελεστίνου
Νέα διάκριση για την Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής  του ΕΠΑ.Λ Βελεστίνου

Συνεχίζονται οι διακρίσεις για την ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής του Επαγγελματικού Λυκείου Βελεστίνου «Rooster Kids». Η ομάδα των μαθητών μετά τη βράβευσή της στον Περιφερειακό Διαγωνισμό για Εκπαιδευτική Ρομποτικής στη Θεσσαλία και την πρόκρισή της στον τελικό του διαγωνισμού, ταξίδεψε την Κυριακή 17 Μαρτίου 2019 στην Αθήνα, για να συμμετάσχει στον  Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019 του οργανισμού WRO Hellas.

Οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ., Αθηνά Ζενίδη, Τζένη Κουκουτσέλου, Αναστάσιος Μιραούτσα, Σπυριδούλα  Σανίδα και Φένια Στεργιούλα, με σύμμαχό τους τον ενθουσιασμό για μια νέα πρόκριση και τη διάθεση για δημιουργία, μετέφεραν στο χώρο του διαγωνισμού την ιδέα τους και το ολοκληρωμένο project που κατασκεύασαν, με σκοπό να διαγωνιστούν μεταξύ των 68 ομάδων από λύκεια όλης της χώρας.

Η κατηγορία στην οποία διαγωνίσθηκαν οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ. ήταν η Ανοικτή Κατηγορία Λυκείου «SMART CITIES» ενώ το έργο που κατασκεύασαν έχει ως θέμα ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μεταφερόμενου ορνιθώνα. Η κατασκευή  αναπαριστά σε μικρογραφία τον αυτοματισμό της μετακίνησης ενός ορνιθώνα και αποτελείται από μακέτα που προσομοιάζει τον περιβάλλοντα χώρο του ορνιθώνα και ρομπότ προγραμματισμένο κατάλληλα και συναρμολογημένο με υλικά από το κιτ εκπαιδευτικής ρομποτικής EV3 Mindstorms.

Η ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής του ΕΠΑ.Λ. Βελεστίνου κατέκτησε την 14η θέση στην τελική κατάταξη και απέσπασε το 1ο βραβείο «Καλύτερης Μακέτας».

Οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής πανελλαδικής εμβέλειας  ανακάλυψαν νέες δυνατότητές τους, γνώρισαν από κοντά ένα ακόμη κομμάτι του ψηφιακού κόσμου και επέστρεψαν χαρούμενοι, γεμάτοι από νέες εμπειρίες.

Το Επαγγελματικό Λύκειο Βελεστίνου αναγνωρίζοντας ότι η μάθηση μπορεί να γίνει συναρπαστική, ειδικά όταν είναι συμμετοχική, χειροπιαστή και ομαδική, υποστηρίζει καινοτόμες δράσεις και συμμετέχει διαρκώς σε πρωτοπόρα  προγράμματα προσφέροντας παράλληλα στους μαθητές του πρωτόγνωρες γι αυτούς εμπειρίες και ανοίγοντάς τους νέους, μελλοντικούς επαγγελματικούς ορίζοντες.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
1
=