ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Χωρίς έγκριση το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Ρ. Φεραίου

χωρίς-έγκριση-το-τεχνικό-πρόγραμμα-το-691041

Για δεύτερη φορά δεν κατέστη δυνατό να ψηφιστεί λόγω έλλειψης πλειοψηφίας – Απούσα η αντιπολίτευση από το

Στον «αέρα» παραμένει το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Ρήγα Φεραίου για το 2019, αφού δεν κατέστη δυνατό να εγκριθεί στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, απόρροια των πολιτικών παρενεργειών που προκάλεσε η απώλεια της πλειοψηφίας από τη δημοτική αρχή, από τη στιγμή που διαχώρισαν τη θέση τους οι κ.κ. Τριαντάφυλλος Γκογκινούδης και Γιάννης Σκρίμπας, καταψηφίζοντας το τεχνικό πρόγραμμα στην προηγούμενη συνεδρίαση.

Στο χθεσινό συμβούλιο, υπέρ του τεχνικού προγράμματος ψήφησαν 13 μέλη της ομάδας πλειοψηφίας, πλην όμως απαιτούταν μία επιπλέον ψήφος για να επικυρωθεί κατά πλειοψηφία.

Σημειωτέον ότι από τη χθεσινή συνεδρίαση απουσίαζαν οι παρατάξεις της μειοψηφίας.

Ερωτηθείς σχετικά από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου Δημήτρης Νασίκας τόνισε ότι «σε σύντομο χρονικό διάστημα οι δημότες Ρήγα Φεραίου θα αντιληφθούν ποιες είναι οι σκοπιμότητες των παραπάνω κινήσεων», χωρίς ωστόσο να προβεί σε περισσότερες λεπτομέρειες.

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Χαράλαμπος Πάσχος πάντως σε ανάρτηση στα social media αναφερόμενος στο θέμα επανέφερε το αίτημα για παραίτηση της δημοτικής αρχής, τονίζοντας ότι «ο κ. Νασίκας είναι ο μοναδικός δήμαρχος στη Θεσσαλία που απώλεσε τη δεδηλωμένη» και ότι «για το καλό του τόπου και των δημοτών τον καλούμε να κινήσει τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον κώδικα, υποβάλλοντας την παραίτησή του, ώστε να βρει ο Δήμος μας εκ νέου την πυξίδα που έχει χαθεί».

Στη χθεσινή συνεδρίαση δεν παραβρέθηκε ούτε ο Απόστολος Παπαϊωάννου, επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας, ο οποίος με δήλωσή του στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ υπογράμμισε ότι δεν παραβρέθηκε στο δημοτικό συμβούλιο, καθώς είχε εκφράσει ήδη από την προηγούμενη συνεδρίαση την άποψη, αλλά και την αντίθεσή του για το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Ρήγα Φεραίου. Κατά συνέπεια δεν υπήρχε κάτι άλλο να πει ή να προσθέσει, όπως είπε.

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου