«Δώστε μία ευκαιρία…»

δώστε-μία-ευκαιρία-357251

Ενας Έλληνας διαφημιστής της διασποράς, ανέλαβε την πρωτοβουλία να αναδείξει τις δυνατότητας της χώρας μας… προσπαθώντας να αλλάξει την εικόνα της στο εξωτερικό.

Με μία διαφημιστική καμπάνια προσπαθεί ουσιαστικά να απαλύνει τις πολύ κακές εντυπώσεις που φρόντισαν πρώτα από όλα οι πολιτικοί μας να «μεταφέρουν» στο εξωτερικό, όταν με πρώτο τον πρώην πρωθυπουργό έσπευδαν στο εξωτερικό να μιλήσουν με απαξιωτικό τρόπο για την Ελλάδα της διαφθοράς, τους τεμπέληδες δημοσίους υπαλλήλους, τους ανέντιμους επιχειρηματίες.Σύμφωνα με το «Έθνος» λοιπόν ο Έλληνας διαφημιστής Πήτερ Οικονομίδης, γεννημένος στη Νότιο Αφρική, ο οποίος ανέλαβε την όλη υπόθεση της διαφήμισης.

Ο συγκεκριμένος διαφημιστής είναι γνωστός για την εμπειρία του με «απεγνωσμένους πελάτες» και τη συμμετοχή του στην ανανέωση της εικόνας της Apple το 1997, δημιουργώντας με τον Steve Jobs το σλόγκαν: «Think different» (Σκέψου διαφορετικά).

Η διαφημιστική καμπάνια που έγινε τελευταία συνίστατο από ολοσέλιδη διαφήμιση σε επιλεγμένα οικονομικά έντυπα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και το ΗΒ και αφορούσε την Ελλάδα. Η διαφήμιση είχε ένα και μόνο σύνθημα: «Give Greece a Chance»,- «Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα, μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες, το οποίο μάλιστα εξηγούσε αναλυτικά ότι η χώρα υιοθέτησε το «πιο αυστηρό πρόγραμμα λιτότητας της σύγχρονης εποχής».

Τη διαφήμιση χρηματοδότησαν περί τις 20 μεγάλες ελληνικές εταιρίες, οι οποίες και ανέθεσαν την όλη πρωτοβουλία στον Πήτερ Οικονομίδη.Με δήλωσή του ο ίδιος ο διαφημιστής παραλληλίζει την Ελλάδα με τις δυσκολίες που είχε «η εταιρία με το μήλο» στα τέλη της δεκαετίας ’90: «Δεν είχε κανένα καινούργιο προϊόν, οι υπολογιστές ήταν αργοί, η εταιρία έχανε μερίδια αγοράς. Επικεντρωθήκαμε στο DNA της Apple δείχνοντας με τι θα έμοιαζε το μέλλον εάν βασίζετο στην καινοτομία» σύμφωνα με το «Έθνος».

Ο διαφημιστής θέλει να κάνει την Ελλάδα «την Αpple της Μεσογείου» υπογραμμίζει η Φιγκαρό. Στη συνέχεια κάνει αναφορά σε μια προηγούμενη προσωπική εκστρατεία του Οικονομίδη υπέρ της Ελλάδας το 2011, μέσα από το διαδίκτυο, με στόχο να αλλάξει τη «μάρκα» Ελλάδα».

Υποστήριζε ότι η Ελλάδα είναι μία από τις σπουδαιότερες μάρκες που όμως δεν απόκτησε ποτέ επωνυμία (αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα): «Greece is one of the greatest brands that’s never been branded».

Το φιλόδοξο πρόγραμμα του Πήτερ Οικονομίδη, λέει η Φιγκαρό, είναι να ξαναδώσει στους πιο ταλαντούχους και πιο καινοτόμους Έλληνες την ελπίδα και την επιθυμία να παραμείνουν στη χώρα.

Παραφράζοντας δε το σύνθημα του Ομπάμα, ο Πήτερ Οικονομίδης λέει:« Yes we can! Ναι μπορούμε να βγούμε από την κρίση με το κεφάλι ψηλά». Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί οι Έλληνες και αποτελούν τους πρεσβευτές μας στο εξωτερικό. Μήπως και αλλάξει η αρνητική εικόνα εναντίον μας, διότι εάν περιμένουμε από τον πολιτικό κόσμο… αυτός ασχολείται μόνο με τα αυστηρώς δικά του.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου