ΤΟΠΙΚΑ

Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας

εξυπηρέτηση-με-σειρά-προτεραιότητας-739588

Ζητούν οι εργαζόμενοι του τοπικού υποκαταστήματος, στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων κατά της πανδημίας

Η επιστροφή των αδειούχων του Αυγούστου σε συνδυασμό με τη σταδιακή αύξηση των πολιτών που προσέρχονται καθημερινά στις υπηρεσίες του τοπικού υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ στον Βόλο θέτουν σε συναγερμό το προσωπικό του ενιαίου φορέα κοινωνικής ασφάλισης, εξαιτίας της πανδημίας

Από τα μέσα Ιουλίου αρκετές από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ μπορούν πλέον να διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά. Αν και θα περίμενε κανείς αυτό να συντελέσει στη μείωση της επισκεψιμότητας στις υπηρεσίες, πολλοί πολίτες μεγαλύτερων ειδικά ηλικιών προσέρχονται αυτοπροσώπως για να διευθετήσουν διάφορες συναλλαγές τους.

«Κάνουμε συστάσεις καθημερινά στους συναλλασσόμενους να αποφεύγουν τον συνωστισμό, ειδικά αν πρόκειται για συναλλαγές που μπορεί να γίνουν είτε ηλεκτρονικά από τους ίδιους, είτε από τον λογιστή τους. Ορισμένοι το καταλαβαίνουν και προσαρμόζονται. Άλλοι πάλι νομίζουν ότι θα εξυπηρετηθούν καλύτερα αν έρθουν αυτοπροσώπως στην υπηρεσία και δεν αποδέχονται με τίποτα να αλλάξουν συνήθειες», σχολίαζε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ υπηρεσιακός παράγοντας στο Μητρώο του ΕΦΚΑ που έχει να φέρει εις πέρας καθημερινά σημαντικό όγκο δουλειάς.

Σε κάθε περίπτωση πάντως ο ΕΦΚΑ πλέον έχει διαχωρίσει το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας. Έτσι η εξυπηρέτηση, μπορεί να γίνει κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 08.00 έως τις 10.00.

Οσον αφορά στην εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας, κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από τις 08.00 έως τις 14.00, Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 έως τις 14.00.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου