ΤΟΠΙΚΑ

Στο «μικροσκόπιο» ελεγκτών οι δημόσιες υπηρεσίες

στο-μικροσκόπιο-ελεγκτών-οι-δημόσι-759787

Ελεγκτές θα τσεκάρουν αν τηρείται το μέτρο υποχρεωτικής χρήσης μάσκας στις συναλλαγές με το κοινό

«Φύλλο και φτερό» αναμένεται να κάνουν τις δημόσιες υπηρεσίες από την ερχόμενη εβδομάδα κλιμάκια επιθεωρητών υγιεινής και ασφάλειας από τον Βόλο, αλλά και από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, προκειμένου να διαπιστώνουν, αν τηρείται από τους δημοσίους υπαλλήλους ή όχι, το μέτρο της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας.

Η εγκύκλιος που έφτασε χθες σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και υπογράφεται από τον υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο είναι σαφής. Επιβάλλει την υποχρεωτική χρήση μάσκας σ’ όλους ανεξαιρέτως τους υπαλλήλους του δημοσίου τομέα που έρχονται σε επαφή με το κοινό.

Ήδη από χθες σε υπηρεσίες όπως, το περιφερειακό υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στον Βόλο, οι υπηρεσίες του ΟΑΕΔ στο Πεδίον του Άρεως, οι υπάλληλοι στις δημοτικές υπηρεσίες, το προσωπικό στις εφορίες, υποχρεώθηκε στη χρήση μάσκας, όπως εισηγήθηκε η εθνική επιτροπή προστασίας της δημόσιας υγείας, στο πλαίσιο της λήψης των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του ιού.

Σημειώνεται πως η υποχρεωτική χρήση της μάσκας αφορά και στους πολίτες που εισέρχονται σε διάφορες υπηρεσίες. Προς αυτή την κατεύθυνση από χθες γίνονταν συστάσεις σ’ όσους προσέρχονται σε γραφεία δημοσίων υπηρεσιών χωρίς την απαιτούμενη μάσκα.

«Εχουμε υποχρέωση όλοι να τηρούμε τα μέτρα ατομικής προστασίας και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, προκειμένου να συμβάλλουμε στην προσπάθεια περιορισμού της μετάδοσης του κορονοϊού. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αδιαφορήσουμε ως προς τα μέτρα που επιβάλλονται διότι πρόκειται για την ατομική μας υγεία και τη δημόσια υγεία. Οι συνάδελφοι όλοι είναι πρόθυμοι να εφαρμόσουν τις σχετικές εγκυκλίους, όπως έκαναν επίσης κατά τη διάρκεια της καραντίνας», σημείωσε σχετικά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του νομαρχιακού τμήματος της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας Φίλιππος Κωνσταντινίδης.

Στην εγκύκλιο πάντως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας αφορά χώρους γραφείων δημοσίων υπηρεσιών όταν υπάρχει επαφή με το κοινό και αφορά τόσο το προσωπικό όσο και το κοινό που προσέρχεται για εξυπηρέτηση».

Υπενθυμίζεται επίσης ότι, η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και πως με ευθύνη του οικείου Προϊσταμένου τηρείται ελάχιστη απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου