Κάθε μέρα είναι κέρδος

κάθε-μέρα-είναι-κέρδος-108150

Και τώρα είναι η ώρα να δρέψουν καρπούς. Χωρίς τυμπανοκρουσίες, με σωστό σχεδιασμό και αποφεύγοντας λάθη που μπορεί να κοστίσουν, εκτιμάται ότι σύντομα θα έχουμε ξανά πίσω τη ζωή μας.

Της Βάσως Κυριαζή

Κάθε μέρα που περνάει «αναίμακτα» είναι κέρδος, έλεγε τις προάλλες στη στήλη ένας από τους γιατρούς πρώτης γραμμής του Νοσοκομείου. Εχει απόλυτο δίκιο. Στη Μαγνησία τουλάχιστον, καταδείχθηκε πως είναι έτσι, αφού από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα, πλην δύο θετικών κρουσμάτων, τα αποτελέσματα καθημερινά είναι αρνητικά. Μεγάλη ανακούφιση, βαθιά ανάσα για όλους. Αφενός αποφεύγονται σοβαρές περιπέτειες και αφετέρου δίνεται η δυνατότητα στις δημόσιες δομές υγείας της περιοχής να προετοιμαστούν καλύτερα.

Και αυτό είναι κέρδος και μάλιστα πολύ σημαντικό. Από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία, η αγωνία της Κυβέρνησης και των επιστημόνων ήταν ακριβώς αυτή: Πως θα συμπεριφερθεί το σύστημα υγείας και αν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στην πρωτόγνωρη αυτή υγειονομική κρίση.

Δικαιολογημένος απολύτως ο προβληματισμός, αν σκεφτεί κανείς ότι προηγμένες χώρες γονάτισαν. Μέχρι σήμερα, ευτυχώς, οι φόβοι δεν επαληθεύτηκαν και σ αυτό κυρίως συνέβαλε η ακαριαία αντίδραση της Κυβέρνησης και η πειθαρχία που επέδειξαν στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι πολίτες.

Παρότι κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση πρωτόγνωρη και πολύ δύσκολη στάθηκαν επαξίως στο ύψος των περιστάσεων. Και τώρα είναι η ώρα να δρέψουν καρπούς.

Χωρίς τυμπανοκρουσίες, με σωστό σχεδιασμό και αποφεύγοντας λάθη που μπορεί να κοστίσουν, εκτιμάται ότι σύντομα θα έχουμε ξανά πίσω τη ζωή μας. Και τότε όμως θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε μία ακόμη εξίσου πολύ μεγάλη πρόκληση: Η επιστροφή στην κανονικότητα να γίνει με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Διότι λίγο – πολύ είμαστε όλοι προετοιμασμένοι ότι η επόμενη μέρα δεν θα είναι εύκολη. Σ’ όλα τα επίπεδα, αλλά ειδικότερα στην οικονομία, η οποία θα πρέπει να πάρει γρήγορα μπροστά ώστε να μην πάνε χαμένες οι θυσίες που έκανε ο ελληνικός λαός όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου