ΤΟΠΙΚΑ

Δημήτρης Τσιμπανάκος: «Νέα Ιωνία δεν έχει μόνο στην Αθήνα»

δημήτρης-τσιμπανάκος-νέα-ιωνία-δεν-έ-503008

Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Ν. Ιωνίας με τον συνδυασμό «Βόλος – Ανατροπή – Δημιουργία» μιλά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ

Για τον νεαρό οικονομολόγο Δημήτρη Τσιμπανάκο δύο λόγοι έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη δημοτική ενότητα Νέας Ιωνίας με τον Απόστολο Παπαδούλη και τον συνδυασμό «Βόλος – Ανατροπή – Δημιουργία». Πρώτον γιατί πιστεύει πως η γενιά του αξίζει και πρέπει να σηκωθεί από τον καναπέ και να συμβάλλει στη διαμόρφωση της αλλαγής που όλοι επιθυμούν και δεύτερον για την «απαξίωση της καθημερινότητας της πόλης, το ύφος και το ήθος που πρεσβεύει τα τελευταία πέντε χρόνια η απερχόμενη δημοτική αρχή», όπως λέει.

Λίγες μέρες πριν το άνοιγμα της κάλπης ο κ. Τσιμπανάκος δηλώνει επίσης αποφασισμένος να συμβάλλει στη συμμετοχική διακυβέρνηση της πόλης.

Συνέντευξη στη ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Κύριε Τσιμπανάκο, πείτε μας με δυο λόγια γιατί αποφασίσατε να συμμετέχετε στις δημοτικές εκλογές;

Για δύο λόγους. Πρώτον η απαξίωση που υπάρχει από τους πολίτες τα τελευταία χρόνια για τα πολιτικά δρώμενα είτε αυτά αφορούν στην αυτοδιοίκηση, είτε στην κεντρική πολιτική. Πιστεύω πως η γενιά μου αξίζει, έχει τα εφόδια και πρέπει να σηκωθεί από τον καναπέ και να συμβάλλει στη διαμόρφωση της αλλαγής που όλοι επιθυμούμε. Δεύτερον η απαξίωση της καθημερινότητας της πόλης, το ύφος και το ήθος που πρεσβεύει τα τελευταία πέντε χρόνια η απερχόμενη δημοτική αρχή.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το αποτύπωμα που έχει αφήσει στην πόλη η νυν δημοτική αρχή;

Η προσπάθεια ανάδειξης δύο κεντρικών δρόμων της πόλης σε σχέση με τον υπόλοιπο Δήμο δεν λειτουργεί στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Ενας φωτισμός ή μερικά λουλούδια είναι στη θετική κατεύθυνση, αλλά πρέπει να υπάρχουν σχέδιο και ισόρροπη ανάπτυξη. Οι δημοτικές αρχές κρίνονται και σε σχέση με τις εξαγγελίες τους. Πριν πέντε χρόνια ο επικεφαλής της απερχόμενης δημοτικής αρχής δήλωνε πως θα λύσει το πρόβλημα του κυκλοφοριακού. Για αυτό και εντέχνως σήμερα επικαλείται το πρόγραμμα κάποιων τραγουδοποιών για να μας κάνει να ξεχάσουμε τι είπε και τι δεν έκανε. Τα ίδια και για τη προσβασιμότητα για τα άτομα με αναπηρία. Πρέπει να είσαι πολύ θαρραλέος για να κυκλοφορείς με αμαξίδιο στον Βόλο. Επίσης ποια κονδύλια από το ΕΣΠΑ κατάφερε να αξιοποιήσει για να ενισχύσει τη χρηματοδότησή του ο Δήμος και ποια έργα ενέταξε σε αυτά; Μηδέν, μηδέν, μηδέν. Και για τη Νέα Ιωνία που ζω από τη γέννησή μου η απόλυτη εγκατάλειψη. Αναρωτιέμαι αν ο επικεφαλής της δημοτικής αρχής έχει καταλάβει ότι Νέα Ιωνία δεν έχει μόνο στην Αθήνα, αλλά έχουμε και εμείς εδώ στον Δήμο Βόλου.

Γιατί με τον Απόστολο Παπαδούλη και την παράταξη «Βόλος – Ανατροπή – Δημιουργία»;

Αποφάσισα να στηρίξω για δήμαρχο Βόλου την ανεξάρτητη και πολυσυλλεκτική υποψηφιότητα του Απόστολου Παπαδούλη, διότι το βιογραφικό του και η σταδιοδρομία του ώς σήμερα πιστοποιούν την επάρκειά του για να έχει η πόλη μας έναν δήμαρχο που θα προσφέρει σε αυτήν με συνέπεια και όραμα. Ομως, αυτό που με έκανε να είμαι τελικά και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος είναι ένα πολιτικό επιχείρημα που για μένα έχει ιδιαίτερη σημασία. Η άποψη μου είναι πως αν ο Απόστολος Παπαδούλης καταλάβει στον α΄ γύρο των δημοτικών εκλογών μία εκ των δύο πρώτων θέσεων, τότε το πουλόβερ της νυν δημοτικής αρχής θα έχει ξηλωθεί πριν καν φτάσουμε στον β΄ γύρο.

Γιατί να ψηφίσει κάποιος την ερχόμενη Κυριακή τον Δημήτρη Τσιμπανάκο;

Γιατί είμαι αποφασισμένος να συμβάλλω στη συμμετοχική διακυβέρνηση της πόλης μας, που θα γίνει πράξη από την επομένη των εκλογών με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας πρωταγωνιστή. Για να παλέψω να δοθεί η απαραίτητη σημασία στις περιοχές «διαμάντια», όπως η Νέα Ιωνία που ζω από τη γέννησή μου, καθώς και στις υπόλοιπες περιοχές των δημοτικών ενοτήτων του Δήμου Βόλου. Για να συμβάλλω στην ανάδειξη των γειτονιών του Βόλου. Η ψυχή της πόλη μας είναι οι γειτονιές της και εκεί πρέπει να δοθεί το βάρος από την επομένη των εκλογών. Γιατί θέλω να αναδείξω την οικονομική πλευρά έργων του Δήμου σε σχέση κόστους – οφέλους που θα μας θα επηρεάσουν από ό,τι φαίνεται για τα πολλά επόμενα χρόνια.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου