Ζωή σαν… τραπεζίτης

ζωή-σαν-τραπεζίτης-488432

Θέλω να πιστεύω ότι σε λάθος χώρα απευθύνεται ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, διότι διαφορετικά δεν μπορώ να φανταστώ ότι διαθέτει τόσο απύθμενο θράσος να κάνει τις προτάσεις που παρουσίασε για να διασωθεί η οικονομία.

Ο κατά τα άλλα ταλαντούχος οικονομολόγος, ο leader των τραπεζιτών που πληρώνεται με 300.000 ευρώ και πλέον το χρόνο ονομαστικές αποδοχές, πήρε σβάρνα ΚΑΠΗ, δημοτικά ραδιόφωνα και άλλες επιχειρήσεις δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου… και χωρίς δεύτερη σκέψη… προτείνει παντού περικοπές.

Φυσικά ο καθένας από εμάς εάν αμείβονταν με τις αποδοχές Προβόπουλου τα ίδια και χειρότερα μπορεί να πρότεινε, αφού ούτως ή άλλως δεν θίγουν τη δική του τσέπη, ούτε υποθηκεύουν το δικό του μέλλον αλλά άλλων.

Πέτυχε ωστόσο ο κ. Προβόπουλος να κάνει «θόρυβο» και να ασχοληθούν όλα τα ΜΜΕ μαζί του, μαζί με ορισμένους πολιτικούς που βγήκαν δήθεν να τον μαλώσουν.

Όπως και η Κυβέρνηση, που πήρε απλά αποστάσεις… αντί να τον ξηλώσει από τη θέση του αμέσως, μόνο και μόνο για να μην ξανατολμήσει να βγει δημοσίως να «παίξει με τα νεύρα και τον πόνο μας».

Το καθεστώς λιτότητας της χώρας επικαλείται για τις προτάσεις του ο κ. Προβόπουλος, μόνο που αυτή η ρημαδιασμένη η λιτότητα κατά τον διοικητή τη Τράπεζας της Ελλάδος πρέπει να πλήξει τους ηλικιωμένους που έχουν βρει απάγκιο στα ΚΑΠΗ, τους εργαζόμενους στα δημοτικά ραδιόφωνα της χώρας -λες και όλα έχουν προσωπικό 100 και 150 άτομα σαν το 9,84 στην Αθήνα- και όχι τους έχοντες και κατέχοντες.

Απαιτεί περικοπές και δεν ωχριά που αυτές αφορούν σε μία από τις τελευταίες κοινωνικές δομές αλληλεγγύης για τους απόμαχους της εργασίας. Ζητά να ψαλιδιστούν οι δαπάνες για τη δωρεάν µεταφορά µαθητών από αποµακρυσµένα χωριά, γιατί τα παιδιά που ο ίδιος γνωρίζει προφανώς δεν έχουν ανάγκη να εξασφαλίσουν τη μόρφωση ασθμαίνοντας και διεκδικώντας το αυτονόητο, γιατί έχουν την οικονομική δυνατότητα να σπουδάσουν σε κάποιο κολλέγιο.

Προτείνει να επανεξεταστεί εκ βάθρων η τιµολογιακή πολιτική στους συγκοινωνιακούς φορείς και να διασφαλιστεί ότι όλοι οι επιβάτες πληρώνουν εισιτήριο, διότι προφανώς είναι της άποψης ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν πρέπει να λειτουργούν με κοινωνικά κριτήρια και δεν χρειάστηκε να ανεβεί ποτέ σε λεωφορείο της γραμμής για να πάει στη δουλειά του.

Θα μπορούσε να καταγράψει πολλά κανείς για αυτή την απαράδεκτη έκθεση Προβόπουλου. Δεν φταίει όμως ο κ. Προβόπουλος και κανένας άλλος κύριος από αυτούς που εμφορούνται από τις απόψεις Προβόπουλου. Βρίσκονται εκεί που βρίσκονται για να εξυπηρετούν συγκεκριμένες πολιτικές. Το κάνουν μάλιστα και με μεγάλη αυταπάρνηση, γι’ αυτό και πληρώνονται αδρά. Τόσο που δεν περισσεύει τίποτα για να επιδοτηθεί η διεύρυνση των δομών των ΚΑΠΗ και η δωρεάν π.χ. μεταφορά μαθητών από απομακρυσμένα χωριά. Εκεί φτάσαμε…

 

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου