Ηχηρή παρουσία στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στο Βελιγράδι

Τελευταία ενημέρωση: 2016-02-01, 08:48:39
Ηχηρή παρουσία στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στο Βελιγράδι

Η συμμετοχή του Δήμου Βόλου στην τουριστική έκθεση του Βελιγραδίου, δεν θα περιοριστεί στο στήσιμο ενός περιπτέρου, απ’ όπου θα διανείμονται διαφημιστικά φυλλάδια για την περιοχή, προσκαλώντας τους επισκέπτες της έκθεσης να επισκεφθούν ως τουρίστες την περιοχή.

Ο Δήμος Βόλου, θα δώσει ηχηρό παρών στην καρδιά της πρωτεύουσας της Σερβίας. Επιλέχθηκε το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο, το USCE. Στις οθόνες ενημέρωσης του κοινού θα προβάλλεται βίντεο των 50 δευτερολέπτων, που θα διαφημίζει το Βόλο, τις ομορφιές του, τις γεύσεις του, την κουλτούρα του. Από ένα εμπορικό σημείο που επισκέπτονται καθημερινά εκατοντάδες, ο Δήμος Βόλου θα απευθύνει ανοιχτό προσκλητήριο να επισκεφθούν την τουριστική έκθεση και το περίπτερό του και στη συνέχεια την ίδια την περιοχή για να τη γνωρίσουν από κοντά.

Η διαφημιστική προβολή θα διαρκέσει δύο εβδομάδες, από τις 8 έως τις 21 Φεβρουαρίου, όσο και η διάρκεια της τουριστικής έκθεση του Βελιγραδίου. «Εντοπίσαμε το σημείο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα κοινού στο Βελιγράδι, προκειμένου να διαφημίσουμε την περιοχή μας. Αυτό είναι το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας, όπου θα προβάλλονται εικόνες από το Δήμο», ανέφερε ο εκτελών χρέη Δήμαρχος - αντιδήμαρχος τουρισμού, Θάνος Θεοδώρου. Για το σκοπό αυτό ο Δήμος, θα εκταμιεύσει ποσό 2.100 ευρώ.

Σημειώνεται ότι η αγορά της Σερβίας είναι ένας από τους τουριστικούς στόχους του Δήμου Βόλου για το 2016, όπως άλλωστε αποτυπώνεται και στο σχέδιο τουριστικής προβολής που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στους τοπικού φορείς.

Οπως αποτυπώνεται σε έρευνα για την τουριστική εικόνα του Δήμου Βόλου, στην οποία βασίστηκε και το σχέδιο τουριστικής προβολής, η Σερβία εμφανίζεται μία από τις σημαντικές για την περιοχή μας αγορές, μετά τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ισραήλ και τη Ρουμανία.

Σύμφωνα με την έρευνα το 73% των τουριστών παραμένουν Έλληνες με το ποσοστό των αλλοδαπών στη σύνθεση των επισκεπτών να μην έχει αυξηθεί.

Βασικές χώρες προέλευσης είναι οι Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισραήλ. Ακολουθούν η Ρουμανία και Σερβία. Σε επόμενη θέση είναι η Βουλγαρία, Ολλανδία και Αγγλία, Αυστρία και Βέλγιο.

Το μείγμα πελατών είναι όμοιο ανά κατηγορία, με τα παραδοσιακά ξενοδοχεία να έχουν δηλώσει συγκριτικά ελαφρά πιο αυξημένο ποσοστό αλλοδαπών.

Αντίθετα η κατανομή Ελλήνων και Αλλοδαπών δεν μεταβάλλεται με την δυναμικότητα.

Η μέση τιμή δίκλινου είναι 45€ και δηλώνεται κυρίως ως αμετάβλητη στο 60% των καταλυμάτων.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
8
+
3
=