ΔΙΕΘΝΗ

Πώς η Ryanair θα στριμώξει περισσότερους επιβάτες στα αεροπλάνα της

πώς-η-ryanair-θα-στριμώξει-περισσότερους-επι-123567

Οκτώ παραπάνω επιβάτες ετοιμάζεται να στοιβάξει στα νέα αεροπλάνα της η Ryanair, αν και το αφεντικό της εταιρείας, με αφορμή την παραγγελία 200 νέων αεροπλάνων, υποστήριξε ότι οι επιβάτες θα έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους…

Τα νέα Boeing 737 Max 200 που παρήγγειλε η Ryanair προβλέπεται κανονικά να έχει 200 θέσεις. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα βάλει τρεις λιγότερες, δηλαδή 197 κάνοντας τα καθίσματα λίγο πιο ευρύχωρα. Ωστόσο, τα νέα Boeing έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα Boeing 737-800s που έχει ήδη στη διάθεσή της η εταιρεία και έχουν 189 θέσεις.

Πώς ισχυρίζεται το αφεντικό της Ryanair ότι παρότι στα νέα αεροπλάνα θα υπάρχουν οκτώ παραπάνω θέσεις επιβατών θα είναι πιο ευρύχωρα για του επιβάτες και μάλιστα ενώ έχει επανασχεδιαστεί η άτρακτος, προκειμένου να έχει και μια επιπλέον έξοδο κινδύνου; Σύμφωνα με τον Μάικλ Ολόρι αυτό θα επιτευχθεί μέσω της τοποθέτησης ευέλικτων καθισμάτων, μικρότερων τουαλετών και κουζίνας.

Επί του παρόντος το κενό ανάμεσα στο μπροστινό μέρος ενός καθίσματος και το μπροστινό μέρος αυτού της επόμενης σειράς είναι στις 30 ίντσες. Ο χώρος αυτός αναμένεται να αυξηθεί ελαφρά στα νέα αεροπλάνα.

Η ιρλανδική εταιρεία ανακοίνωσε την αγορά 200 νέων αεροσκαφών αξίας 22 δισ. λιρών καθώς σχεδιάζει να επεκταθεί τόσο στις ήδη υφιστάμενες όσο και σε νέες αγορές, διατηρώντας χαμηλά το κόστος. Σύμφωνα με το αφεντικό της Ryanair τα νέα Boeing, λόγω του ότι κάνουν μικρότερη κατανάλωση καυσίμων αναμένεται να μειώσουν τις λειτουργικές δαπάνες της εταιρείες κατά 20% τονίζοντας ότι η όποια εξοικονόμηση θα πρέπει να μετακινηθεί στους καταναλωτές μέσω χαμηλότερων εισιτηρίων.

Επιπλέον το γεγονός ότι τα αεροπλάνα έχουν 197 και όχι 200 επιβάτες συνεπάγεται επιπλέον κέρδος για την εταιρεία καθώς γλιτώνει και μια αεροσυνοδό (απαιτείται μια για κάθε 50 επιβάτες).

Aριστερά τα νυν αερπλάνο της εταιρείας και δεξιά τα νέα με τις οκτώ επιπλέον θέσεις

iefimerida.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου