ΤΟΠΙΚΑ

Επίθεση της ΔΑΣ/ΟΤΑ για την καθαριότητα

επίθεση-της-δασ-οτα-για-την-καθαριότητ-634585

Νέα επίθεση στο Δήμαρχο και την Αντιδήμαρχο Καθαριότητας κ. Σκοτινιώτη και Οικονόμου αντίστοιχα εξαπολύει με ανακοίνωσή της η ΔΑΣ/ΟΤΑ Νομού Μαγνησίας με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα του Aftodioikisi.gr, για την πρόθεση της Κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει τις υπηρεσίες καθαριότητας των Δήμων.

Στην ανακοίνωση που γίνεται λόγος και για την ανάγκη να στεφθεί από επιτυχία η προγραμματισμένη κινητοποίηση της 6ης Νοεμβρίου σημειώνονται, εκτός των άλλων, τα ακόλουθα:

«Με την πόλη να βογκάει από τα σκουπίδια και τη βρωμιά, με μεθοδευμένη την απαξίωση της υπηρεσίας καθαριότητας και των εργαζομένων της από τη Δημοτική Αρχή Βόλου, το πρόσφατο δημοσίευμα του Aftodioikisis.gr για την πρόθεση της κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει τις υπηρεσίες καθαριότητας των Δήμων, δεν θα πρέπει να ξαφνιάζει κανέναν εργαζόμενο.

Ακριβώς γιατί πρόκειται -χρόνια τώρα- για την εφαρμογή της αντεργατικής πολιτικής της Ε.Ε. και των μονοπωλίων που η επίθεση της είναι ενιαία σε όλους τους εργαζόμενους, σε όλες τις χώρες της Ευρώπης με μνημόνια και χωρίς μνημόνια. Αντιλαϊκές πολιτικές που τη στήριξαν και τη στηρίζουν διαχρονικά Κυβερνήσεις, Δημοτικές Αρχές και εργοδοτικός συνδικαλισμός, όπου τα κλεμμένα από τη δουλειά και τη ζωή των εργαζομένων μετατρέπονται αυτόματα σε ενισχύσεις και κίνητρα για τους εκπροσώπους του κεφαλαίου, ποντάροντας κάθε φορά σε νέους τομείς επενδύσεων με εξασφαλισμένα κέρδη.

Οπως δεν αποτελούν έκπληξη οι τόσο χλιαρές και συνάμα φοβιστικές δηλώσεις της Δημοτικής Αρχής Σκοτινιώτη που επενδύει στον εκφοβισμό των εργαζομένων, δια στόματος της αντιδημάρχου Καθαριότητας Ν. Οικονόμου, όσο και του αντιπροέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Μαγνησίας Απ. Τσουρβατζή (πρώην ΠΑΣΚΕ νυν ΣΥΡΙΖΑ).

Για μεν την αντιδήμαρχο καθαριότητας Ν. Οικονόμου που έχει αναλάβει συγκεκριμένη δουλειά για την αποδιοργάνωση της υπηρεσίας καθαριότητας, είναι γεγονός ότι δεν είναι μόνον ανεξάντλητη στις κατηγορίες για τους “τεμπέληδες” τους εργαζόμενους, ή για τους «βρωμιάρηδες» βολιώτες., όπως είπε τις προάλλες σε ραδιοφωνική εκπομπή λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η συμπεριφορά των δημοτών είναι τέτοια που και να έχουμε έναν εργαζόμενο πίσω από κάθε δημότη, πάλι δεν πρόκειται να καθαρίσει η πόλη».

Παραμένει ανεξάντλητη η αντιδήμαρχος γιατί μόλις προχθές δήλωσε , λίγο -πολύ ότι για τη βρωμιά της πόλης, με παράδειγμα την δημοτική ενότητα Αγριάς, φταίνε τα μηχανήματα!!!

Μας λέει, δηλαδή, η αντιδήμαρχος με τα ανεξάντλητα επιχειρήματα που δεν αφήνουν κανέναν εργαζόμενο της πόλης να πλήξει, ότι αρρώστησαν τα μηχανήματα-προφανώς έπεσε περονόσπορος- (αυτό ακόμη δεν το είπε), για να αιτιολογήσει το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των μηχανημάτων-οχημάτων , απορριμματοφόρα – φορτηγάκια – τσαπάκια – γερανοφόρα – σκούπες… του Δήμου Βόλου, για όλες τις υπηρεσίες(καθαριότητα – πράσινο – συντήρηση – κοιμητήριο κ.α.), είναι χαλασμένα και παρατημένα στα αμαξοστάσια των δημοτικών ενοτήτων και πως τα περισσότερα από όσα κινούνται όταν κινούνται, είναι με σοβαρές ελλείψεις και βλάβες, χωρίς πινακίδες, με χωρίς καύσιμα ή με καύσιμα αμφιβόλου ποιότητας, με άμεσο τον κίνδυνο ατυχήματος για τους ίδιους τους εργαζόμενους.

Κι αν σε όλα αυτά προστεθεί ότι οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες σοβαρά προβλήματα, με καταστρατήγηση της συλλογικής σύμβασης εργασίας (χωρίς τη χορήγηση γάλακτος για δυόμιση χρόνια προς τους εργαζόμενους), χωρίς να έχουν καν τα στοιχειώδη είδη ατομικής προστασίας, χωρίς τα επιβαλλόμενα εμβόλια και τις ιατρικές εξετάσεις, μπορεί να διαπιστώσει η κάθε λαϊκή οικογένεια, ο κάθε εργαζόμενος σε τούτη την πόλη ότι τίποτε δεν λέγεται και δεν γίνεται τυχαία από τη Δημοτική Αρχή Σκοτινιώτη και ότι βασική επιδίωξη της- εδώ και καιρό- είναι η ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας.

Φτιάχνει κλίμα, από την δικαιολογημένη οργή των δημοτών για την βρώμικη πόλη, προσπαθώντας να τους στρέψει ενάντια στους εργαζόμενους και μαζί με την μεθοδευμένη απαξίωση της υπηρεσίας, για να ακολουθήσει ως μοιραία κατάσταση, με πρόσφορο το έδαφος, το πέρασμα στον μεγαλο – ιδιώτη».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου