ΤΟΠΙΚΑ

ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΤΕΒ Συνεχίζεται η αντιπαράθεση για την «Αργώ»

παραληπτησ-επιστολων-και-η-δητεβ-συνε-851206

Στις προχθεσινές επισημάνσεις του Κ. Μήτρου για μία επιστολή του κ. Κούρτη, η ΔΗΤΕΒ απάντησε χθες δίνοντας στη δημοσιότητα δύο επιστολές του επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας ΝΑΥΔΟΜΟΣ

Στον προχθεσινό ισχυρισμό του πρώην Δημάρχου Κυριάκου Μήτρου, που επιχείρησε να καταλογίσει ευθύνες και ολιγωρία στη σημερινή Δημοτική Αρχή για αδράνεια και ολιγωρία στις επισημάνσεις του επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας της εταιρίας ΝΑΥΔΟΜΟΣ κ. Απόστολου Κούρτη, ο οποίος επόπτευσε τις εργασίες κατασκευής του σκάφους της Αργούς, απάντησε χθες με μακροσκελή της ανακοίνωση η Δημοτική Τουριστική Επιχείρηση.
Η Δημοτική Τουριστική Επιχείρηση, αντιλαμβανόμενη ότι το θέμα από νωρίς χθες το πρωί κυριαρχούσε στην ατζέντα της τοπικής επικαιρότητας από τα ΜΜΕ, έκανε στροφή 180ο μοιρών και αποφάσισε να δώσει όλα τα στοιχεία στη δημοσιότητα, μετά από εντολή που έδωσε ο Δήμαρχος Αλέκος Βούλγαρης στους υπεύθυνους της ΔΗΤΕΒ.
Στην ανακοίνωση παρακάμπτεται η προχθεσινή επιμονή τόσο του κ. Βούλγαρη, όσο και του κ. Ζιάκα, ότι δεν έχουν παραλάβει την επιστολή. Από το κείμενο της ΔΗΤΕΒ ωστόσο και από τις απογευματινές δηλώσεις του Αντιπροέδρου της στην TRT, προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η επιστολή παραλήφθηκε από τις υπηρεσίες και καταχωρήθηκε στο αρχείο της Επιχείρησης.
Στην επιστολή της ΔΗΤΕΒ επισημαίνεται ότι οι δύο επιστολές του κ. Κούρτη που δόθηκαν από τη ΔΗΤΕΒ στη δημοσιότητα, είναι δύο από τις 30 που έχει στείλει ο πλοίαρχος της Αργούς από το 2003 μέχρι σήμερα. Στην ανακοίνωση της ΔΗΤΕΒ σημειώνεται ακόμη ότι «οι επιστολές δίνονται στη δημοσιότητα για να πληροφορηθεί η κοινή γνώμη του Βόλου για την ουσία του ζητήματος και για να μην μπορεί κάποιος να ψαρέψει σε θολά νερά για ένα τόσο σημαντικό εθνικού χαρακτήρα εγχείρημα». Στην ανακοίνωση της ΔΗΤΕΒ και στη δήλωση του Πρόεδρου της ΔΗΤΕΒ και Δημάρχου Αλέκου Βούλγαρη ότι πρόκειται για «αθλιότητες του κ. Μήτρου», απάντησε ο πρώην Δήμαρχος Κυριάκος Μήτρου, που υποστηρίζει ότι ο Αλέκος Βούλγαρης αδυνατεί να σηκώσει το βάρος του μεγάλου εγχειρήματος της Αργούς και επισημαίνει ότι το εγχείρημα έχει κολλήσει σε αβαθή νερά

Στην ανακοίνωσή της η ΔΗΤΕΒ προσθέτει επίσης, μεταξύ άλλων, τα εξής:
1. Η πλήρης κατασκευή του σκάφους ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2007 χωρίς φιέστες και άρχισαν αμέσως οι δοκιμαστικοί πλόες για την εκπαίδευση των κωπηλατών
2. Εξασφαλίστηκε το απαραίτητο τρέιλερ με χορηγία της ΜΕΤΚΑ για την καθέλκυση του σκάφους
3. Αποπληρώθηκαν πλήρως όλες οι μέχρι σήμερα συμβατικές υποχρεώσεις της ΔΗΤΕΒ τόσο στον κατασκευαστή του πλοίου κ. Νίκο Ρέπο, όσο και στο Ινστιτούτο «ΝΑΥΔΟΜΟΣ»
4. Με ομόφωνες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου εγκρίθηκε ποσό 45.000 ευρώ από το Δήμο προς τη ΔΗΤΕΒ προκειμένου να παραχθεί με ευθύνη της ΔΗΤΕΒ και σε συνεργασία με τη ΝΑΥΔΟΜΟ πλήρες και αναλυτικό εποπτικό υλικό της Αργούς που θα χρησιμοποιηθεί για την Πολιτιστική Μεσογειάδα
5. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών ο δήμαρχος Βόλου με συνεργάτες του πραγματοποίησαν ταξίδια στη Ρωσία και τη Γεωργία και υπογράφηκαν μνημόνια συνεργασίας για τον ελλιμενισμό της Αργούς
6. Με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, την οργάνωση του ταξιδιού της Αργούς συμφωνήθηκε να αναλάβει η Κυβέρνηση με την στήριξη και τη συνδρομή του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Θανάση Νάκου και τη συγκρότηση κατάλληλου διυπουργικού οργανωτικού σχήματος (Ενδεικτικά: διπλωματική κάλυψη, συνοδευτικό πλοίο, διεθνή ναυτιλιακά έγγραφα, άδειες πληρώματος, χρηματοδοτικοί πόροι, ασφάλεια πλοίου και πληρώματος)
7. Στις 13/9/2007 στο Δ.Σ της ΔΗΤΕΒ έγινε πλήρης ενημέρωση για το εγχείρημα της Αργούς και την προετοιμασία του πειραματικού ταξιδιού
8. Μετά από διαγωνισμό πραγματοποιήθηκε η προμήθεια ειδικής τέντας για τη στέγαση του πλοίου η οποία τοποθετήθηκε στο καρνάγιο στα «Πευκάκια» στις αρχές Οκτωβρίου του 2007. Η τέντα τοποθετήθηκε με την παρουσία και την ευθύνη της προμηθεύτριας βελγικής εταιρίας σύμφωνα με τους όρους 1και 2 της σχετικής σύμβασης. Επιπλέον θα πρέπει να σημειωθεί ότι :
-Η πάκτωση της όλης κατασκευής έγινε με τη συνδρομή και την επίβλεψη της Τενχικής Υπηρεσίας του Δήμου Βόλου με την υπόδειξη της οποίας κατασκευάστηκαν και τοποθετήθηκαν πρόσθετες στηρίξεις του σκελετού θεμελίωσης της τέντας και μάλιστα επί σκυροδέματος, αντί του μέχρι τότε φυσικού εδάφους
-Η κατάρρευση της τέντας οφείλεται στην αποκόλληση της οροφής λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων που εκδηλώθηκαν στη συγκεκριμένη περιοχή, όπου το ανάγλυφο του εδάφους επέτεινε τις δυνάμεις των θυελλωδών ανέμων.
-Τέλος η ασφάλιση του πλοίου και του πληρώματος αφορά στο σκέλος της οργάνωσης του ταξιδιού της Αργούς, για το οποίο, κατά τα προαναφερόμενα, ήδη μεριμνά η Ελληνική Κυβέρνηση μέσω του διυπουργικού φορέα που θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με το Δήμο Βόλου.
Από όλα τα παραπάνω, καθίσταται σαφέστατο ότι η ΔΗΤΕΒ και ο Δήμος Βόλου έχουν ανταποκριθεί πλήρως στις υποχρεώσεις τους και προκαλούν τουλάχιστον έκπληξη οι ισχυρισμοί του κ. Κούρτη περί «δύο ακόμη χαμένων μηνών» και περί «δήθεν εγκατάλειψης του προγράμματος» που σύμφωνα με τη σύμβαση υφίσταται μόνο σε περίπτωση μη καταβολής των βεβαιωμένων οφειλών, πράγματα που δεν ισχύει, διότι έχουν στο ακέραιο καταβληθεί.
Ευχόμαστε και ελπίζουμε η αντιπολιτευτική τακτική της μείζονος μειοψηφίας να μην εξαντλείται άλλο σε ζητήματα εντυπωσιασμού και σκοπιμότητας, πάνω σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο θέμα, όπως αυτό της Αργούς που αξιώνει την ολόθερμη υποστήριξη του συνόλου της πόλης».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου