ΤΟΠΙΚΑ

ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ: 18.198 ευρώ ετησίως για το γκαράζ της Ογλ

παιρνει-ο-δημοσ-βολου-18-198-ευρώ-ετησίως-γι-851206

Από τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Σταθμού Αυτοκινήτων ΧΕΙΡΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ Α.Ε., κ. Εμμανουήλ Βράιλα, που εκμεταλλεύεται το γκαράζ Ογλ και Κονταράτου, δόθηκαν οι παρακάτω διευκρινίσεις αναφορικά με το κατάστημα που στεγάζεται στο ισόγειο του κτιρίου, καθώς και για τα έσοδα που εισπράττει ο Δήμος από την εταιρία, ως αντάλλαγμα της σύμβασης που υπέγραψε με το Δήμο Βόλου, στην κατοχή του οποίου ως γνωστόν ανήκει το οικόπεδο. Οι απαντήσεις της εταιρίας έρχονται ως απόρροια πρόσφατων δηλώσεων της σημερινής Δημοτικής Αρχής, που υποστήριξε ότι τα εισπραττόμενα έσοδα από το γκαράζ, υπολείπονται σημαντικά και από τα χρήματα που εισέπραττε ο Δήμος την περίοδο που ο συγκεκριμένος χώρος ήταν ενταγμένος στο Δημοτικό Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης.
Ειδικότερα η απάντηση της εταιρίας ΧΕΙΡΩΝ έχει ως εξής:
«• Οι θέσεις στάθμευσης που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία να υφίστανται κατ ελάχιστον στο κτίριο, προκειμένου να λάβει άδεια λειτουργίας το πολυκατάστημα που λειτουργεί στο ισόγειο, έχουν δεσμευτεί σύμφωνα με: α) την με αριθμ. 298/05 οικοδομική άδεια, β) την με αριθμό 6321/2005 άδεια ίδρυσης μεγάλου μεγέθους στεγασμένου σταθμού αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης, και γ) την με αριθμό 11971/4-7-06, άδεια λειτουργίας μεγάλου μεγέθους στεγασμένου σταθμού αυτοκινήτων, οι οποίες και έχουν εκδοθεί επ ονόματι του Δήμου Βόλου ως ιδιοκτήτου του ακινήτου.
• Οι θέσεις που χωροθετούνται (ως ελάχιστα απαιτούμενες) για χρήση του πολυκαταστήματος διατίθενται έναντι αμοιβής, όπως άλλωστε όλες οι θέσεις στάθμευσης του κτιρίου του σταθμού αυτοκινήτων. Έτσι λοιπόν, με βάση τη σύμβαση παραχώρησης της εταιρίας μας με το Δήμο Βόλου, ο Δήμος λαμβάνει έσοδο επί του συνόλου ανεξαιρέτως των θέσεων του σταθμού.
• Κατά τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας, η ΔΕΗ έκρινε σχετικά και δέσμευσε χώρο εντός του ακινήτου στον οποίο κατασκεύασε δημόσιο υποσταθμό, απαραίτητο για να εξυπηρετήσει την ευρύτερη περιοχή. Στη συνέχεια, η ΔΕΗ υπέγραψε με το Δήμο Βόλου (ως ιδιοκτήτη) και την εταιρία μας (ως παραχωρησιούχο), σύμβαση μίσθωσης για τον πιο πάνω χώρο. Είναι προφανές ότι και ο Δήμος Βόλου εισπράττει το ανάλογο ποσοστό του καταβαλλόμενου από τη ΔΕΗ μισθώματος. Το πολυκατάστημα ηλεκτροδοτήθηκε από τον εν λόγω υποσταθμό.
• Όσον αφορά στα αναγραφέντα περί «αποικιοκρατικής» σύμβασης, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους αναγνώστες σας και να τονίσουμε ότι η εταιρία μας επένδυσε για την κατασκευή του ακινήτου το ποσό των 4.000.000 ευρώ, κατασκεύασε δε σε χρόνο ρεκόρ (τηρώντας στο ακέραιο την σύμβαση) και λειτουργεί, εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου, έναν υπερσύγχρονο σταθμό αυτοκινήτων. Το κτίριο που στεγάζεται ο σταθμός αυτοκινήτων αλλά και το κατάστημα αποτελεί πλέον περιουσιακό στοιχείο του Δήμου Βόλου, για το οποίο ο Δήμος δεν έχει συνεισφέρει ούτε ένα ευρώ για την ανέγερσή του, πέραν της διάθεσης του οικοπέδου. Επιπλέον, ο Δήμος εισέπραξε καθαρό για το 2007, το ποσό των 18.198 ευρώ (και θα συνεχίσει να λαμβάνει αντίστοιχα ποσά ετησίως μέχρι τη λήξη της σύμβασης παραχώρησης), ενώ επιπρόσθετα εισπράττει υπό μορφή δημοτικών τελών το ποσό των 6.000 ευρώ περίπου ετησίως από τους χώρους στάθμευσης αλλά και των 5.500 ευρώ περίπου από το πολυκατάστημα, δηλαδή συνολικά ετήσια έσοδα καθαρά για τον Δήμο Βόλου το 2007, περίπου 30.000 ευρώ. Σημειώνουμε τέλος, ότι χάρη στη λειτουργία του σταθμού αυτοκινήτων εξυπηρετούνται χιλιάδες επισκέπτες του κέντρου της πόλης».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου