ΤΟΠΙΚΑ

Εγγραφες εξηγήσεις για το φορτηγό

εγγραφες-εξηγήσεις-για-το-φορτηγό-724974

Που χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά της λυματολάσπης, ζητά το μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ, Τέλης Δουλόπουλος.

Eπανήλθε χθες στην καταγγελία που έκανε στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΜΒ, την περασμένη Δευτέρα , το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και δημοτικός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, Τέλης Δουλόπουλος, με θέμα τη μεταφορά λυματολάσπης από το βιολογικό στο ΧΥΤΑ, όχι με το φορτηγό που υπέστη βλάβη λόγω μη έγκαιρης αντικατάστασης ανταλλακτικού που μαζί με τις εργασίες τοποθέτησής του κόστιζε 1350 ευρώ, αλλά με φορτηγό ιδιώτη που εκμισθώθηκε από εργολάβο και το οποίο χρησιμοποιήθηκε από την Επιχείρηση για διάστημα 45 περίπου ημερών επιβαρύνοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, την Επιχείρηση με 25.000 ευρώ.

Ειδικότερα χθες ο κ. Δουλόπουλος κατέθεσε αίτηση στην Επιχείρηση με την οποία ζητεί από το νέο Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ Σταύρο Τζίνη απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματά του:

1ον ) Για πόσο χρονικό διάστημα παρέμενε ακινητοποιημένο το φορτηγό που μετέφερε λυματολάσπη από το βιολογικό στο ΧΥΤΑ το οποίο υπέστη βλάβη το Δεκέμβριο του 2011;

2ον ) Με ποιο τρόπο γίνεται η μεταφορά της λυματολάσπης για όσο χρονικό διάστημα παρέμενε ακινητοποιημένο το φορτηγό και πόσα χρήματα; δαπανήθηκαν για τη μεταφορά και ποια διαδικασία ανάθεσης ακολουθήθηκε ;

3ον ) Υπήρχε ενημέρωση από το Διευθυντή του βιολογικού προς τη ΔΕΥΑΜΒ για τη βλάβη του αυτοκινήτου και σε ποιες ενέργειες προέβη η Υπηρεσία σας για την αποκατάστασή της;

4ον) Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για την επισκευή του αυτοκινήτου;

Εξάλλου με αφορμή διαμαρτυρίες καταναλωτών ότι παίρνουν φουσκωμένους λογαριασμούς, κάτι που όπως υποστηρίζουν, είναι σε αναντιστοιχία με τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις της Επιχείρησης, η ΔΕΥΑΜΒ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία μεταξύ άλλων σημειώνονται τα ακόλουθα:

«Με αφορμή τη σύγχυση που φαίνεται να έχει δημιουργηθεί σε μερίδα πολιτών σε σχέση με το τιμολόγιο ύδρευσης – αποχέτευσης της ΔΕΥΑΜΒ διευκρινίζεται ότι κατά την τελευταία διετία υπήρξε ελάφρυνση των καταναλωτών στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Βόλου που ανήλθε συνολικά σε πάνω από 25 %.

Η σύγχυση, σημειώνει η ΔΕΥΑΜΒ, είναι προφανές πως οφείλεται στη ριζική αλλαγή της δομής του τιμολογίου από το 2012, προκειμένου να καθιερωθεί ένα απλό και διαφανές τιμολόγιο. Το θέμα συζητήθηκε αναλυτικά κι εξηγήθηκε πριν από ενάμισι χρόνο και απορούμε πως επανέρχεται μετά από τόσο καιρό», σημειώνει σχετικά η ΔΕΥΑΜΒ με αφορμή τα παράπονα καταναλωτών που δημοσιοποιήθηκαν σε τοπικά ΜΜΕ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου