ΤΟΠΙΚΑ

Η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

η-ηλεκτροκίνηση-βόλου-λάρισας-769953

Ως το υπ’ αριθμόν ένα αναπτυξιακό έργο για την περιοχή χαρακτηρίζει το ΤΕΕ Μαγνησίας σε επιστολή του προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, την οποία κοινοποιεί στον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό και τον Δήμαρχο Βόλου κ. Πάνο Σκοτινιώτη, το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας.

Το ΤΕΕ εκφράζει ικανοποίηση για το γεγονός ότι ο ΟΣΕ ενέκρινε τη διακήρυξη για τη δημοπράτηση της α΄ φάσης του έργου «Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος», προϋπολογισμού 8.825.250 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Το Τεχνικό Επιμελητήριο ζητά από τον πρόεδρο του ΟΣΕ να γίνει άμεσα η παρουσίαση της μελέτης του έργου, διότι ο μειωμένος προϋπολογισμός γεννά πλείστα όσα ερωτήματα.

Όπως εξηγεί, το συγκεκριμένο έργο είχε αρχικά συνολικά προϋπολογιστεί για το ποσό των 80-100 εκ. €. Η αλλαγή της χάραξης (Κατάργηση του λεγόμενου «S» μέσα στη Νέα Ιωνία Βόλου) και η διατήρηση της υπάρχουσας μειώνει αρκετά τον προϋπολογισμό. Και ίσως αυτή την αλλαγή μέσα στην παρούσα οικονομική συγκυρία μπορούμε να τη δικαιολογήσουμε.

Χαρακτηριστικά η Δ.Ε του ΤΕΕ επισημαίνει ότι: «Δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε κατασκευή της υποδομής της συγκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής με προδιαγραφές μικρότερων απαιτήσεων από την κύρια σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης και τη γραμμή Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας».

Καταλήγοντας, το Τεχνικό Επιμελητήριο τονίζει ότι στόχος όλων πρέπει να είναι η επίτευξη ταχυτήτων μεγαλύτερων των 120χλμ./ώρα και επομένως στην πραγματοποίηση της συγκεκριμένης διαδρομής σε χρόνο 30 έως 35 λεπτά, η δρομολόγηση των νέων ηλεκτροκίνητων αυτοκινηταμαξών Desiro, η σύνδεση με τον προαστιακό Λάρισας – Θεσσαλονίκης και η πραγματοποίηση των δρομολογίων Βόλος – Θεσσαλονίκη και Βόλος – Αθήνα σε χρόνους προσαυξημένους με τον παραπάνω σε σχέση με τα δρομολόγια προς Λάρισα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου