ΤΟΠΙΚΑ

Ερευνα… για τη Δημητριάδος

ερευνα-για-τη-δημητριάδος-851206

Στη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας προχώρησε χθες ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Βόλου κ. Αχιλλέας Ζήσης, μετά από δημοσιεύματα του Τύπου για άρνηση της επιτροπής παραλαβής έργων του Δήμου Βόλου να παραλάβει το έργο της πλακόστρωσης – ασφαλτόστρωσης της οδού Δημητριάδος.
Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Βόλου, που ανέθεσε την διερεύνηση της υπόθεσης στην Πταισματοδίκη, ζητά να καταθέσουν τα μέλη της συγκεκριμένης επιτροπής, ο πρώην και ο νυν δήμαρχος Βόλου, ο πρώην και νυν αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, ενώ ανωμοτί κατάθεση καλείται να δώσει ο εργολάβος του έργου. Επίσης ζητούνται να κατατεθούν από τις υπηρεσίες τα έγγραφα που αφορούν στο έργο, όπως συμβάσεις, προϋπολογισμός κ.α.
Σύμφωνα με τα όσα είχαν αναφερθεί, το έργο είχε ανατεθεί από την προηγούμενη δημοτική αρχή, εκτελέσθηκε το 2004, πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, οπότε και δόθηκε σε χρήση. Οι εργασίες αφορούσαν στη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων -και από τις δύο πλευρές- πλακόστρωσης, ασφαλτόστρωσης και τοποθέτησης διακοσμητικών κολωνακίων. Από την σύμβαση, όπως φαίνεται, εκτελέσθηκε η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και η πλακόστρωση και όχι η ασφαλτόστρωση ή άλλες συμπληρωματικές εργασίες. Το έργο κόστισε στο Δήμο Βόλου 700.000 ευρώ.
Από ένα τουλάχιστον μέλος της επιτροπής, όπως έγινε γνωστό, επισημάνθηκε ότι το έργο δεν εκτελέσθηκε πλήρως και σύμφωνα με την σύμβαση που είχε υπογράψει ο εργολάβος. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε ότι η ασφαλτόστρωση της οδού Δημητριάδος δεν έγινε (και αυτό είναι εμφανές) το 2004. Η τελευταία φορά που έγινε ασφαλτόστρωση της οδού Δημητριάδος ήταν το 1998.
Μέλη της επιτροπής παραλαβής έργων υποστήριξαν ότι εργασίες που αναφέρονται στη σύμβαση του έργου δεν έγιναν ποτέ, ωστόσο ο εργολάβος φέρεται να πληρώθηκε. Διατυπώνουν την άποψη ότι πρέπει να γίνουν οι εργασίες που απορρέουν από την σύμβαση, ώστε το έργο να ολοκληρωθεί και να παραληφθεί επίσημα.
Σημειώνεται πως η νομοθεσία δίνει την δυνατότητα παραλαβής των έργων 15 μήνες μετά την ολοκλήρωσή τους.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου