ΤΟΠΙΚΑ

ΕΒΟΛιώτικα τα παραδοσιακά γιαούρτια Carrefour στον Μαρινόπουλο

εβολιώτικα-τα-παραδοσιακά-γιαούρτια-carr-8745

Βολιώτικης προέλευσης θα είναι εφεξής το «Παραδοσιακό Πρόβειο Γιαούρτι Carrefour» και το «Παραδοσιακό Αγελαδινό Γιαούρτι Carrefour», στα ψυγεία των Σούπερ Μάρκετς Μαρινόπουλος.

Η Μαρινόπουλος ΑΕ επέλεξε, συγκεκριμένα, την βολιώτικη γαλακτοκομική εταιρεία ΕΒΟΛ για την παραγωγή των δυο νέων παραδοσιακών γιαουρτιών της: δυο προϊόντων «υψηλής ποιότητας, με εξαιρετική γεύση και ευχάριστη επίγευση».

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση : «Η νέα συνεργασία της Μαρινόπουλος ΑΕ, περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της επιλογής να υποστηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς για τη διάθεση στην κατανάλωση των private label (ιδιωτικής ετικέτας) προϊόντων της.

Πλέον, εξέχουσα θέση μεταξύ αυτών κατέχει και η Γαλακτοβιομηχανία ΕΒΟΛ, η οποία ιδρύθηκε το 1952 από την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου, και σήμερα, ξεπερνώντας τον αρχικό σκοπό της συγκέντρωσης, επεξεργασίας και διάθεσης φρέσκου γάλακτος στην τοπική αγορά, κατάφερε να συνδυάσει την παράδοση και το μεράκι, χρησιμοποιώντας σύγχρονα μέσα παραγωγής και δίνοντας στον Έλληνα καταναλωτή προϊόντα ανώτερης ποιότητας με υψηλή διατροφική αξία, που παράγει υπό τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές ασφάλειας.

Όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Jérôme Loubère, «μέσα από τη συνεργασία των δυο εταιρειών, που διακρίνονται για την ευθύνη και την ευαισθησία τους, θα επιτευχθεί ένας διπλός στόχος: αφενός η επιβράβευση και τόνωση της προσπάθειας των κτηνοτρόφων του Βόλου που ασχολούνται με την παραγωγή γάλακτος, και αφετέρου η ανάγκη των καταναλωτών να βρίσκουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα σε ελληνικά σούπερ μάρκετ».

Ο Πρόεδρος της ΕΑΣ ΒΟΛΟΥ και τής ΕΒΟΛ κ. Νικήτας Πρίντζος συγχαίρει ιδιαίτερα την αλυσίδα S/M Μαρινόπουλος ΑΕ η οποία, στις δύσκολες στιγμές που περνάει η πατρίδα μας, δείχνει την ευαισθησία της και στηρίζει τον παραγωγό, τον Έλληνα αγρότη και κτηνοτρόφο, καθώς και τον Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας αρίστης ποιότητας προϊόντα στην αγορά, κι εκφράζει την ελπίδα να την μιμηθούν και άλλες επιχειρήσεις του κλάδου.

Σημειώνεται, ότι η προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχει ενισχυθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, λόγω, τόσο της οικονομικής ύφεσης, όσο και της ποιοτικής αναβάθμισης τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου