ΤΟΠΙΚΑ

Απάντηση Πρίντζου για το φυσικό αέριο στην ΑΓΕΤ

απάντηση-πρίντζου-για-το-φυσικό-αέριο-851206

Απάντηση στα όσα ανέφερε ο Νομάρχης Μαγνησίας, κ. Απ. Παπατόλιας, στην πρόσφατη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου για το θέμα της επιβολής του Νόμου περί αντικατάστασης του μαζούτ από φυσικό αέριο στην τοπική τσιμεντοβιομηχανία κατά την τριετία 2003- 2005, έδωσε χθες ο πρώην Νομάρχης κ. Γ. Πρίντζος.
Ο πρώην νομάρχης υπεραμύνθηκε της περιβαλλοντικής πολιτικής της Νομαρχίας επί θητείας του και ισχυρίστηκε ότι ουδέποτε ο νόμος κοινοποιήθηκε στη Νομαρχία Μαγνησίας, παρά μόνο δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ.
Περνώντας στην αντεπίθεση, αναφέρθηκε τόσο στην κατάργηση του λατομείου της ΑΓΕΤ, στην –για πρώτη φορά- επιβολή προστίμου στην τοπική τσιμεντοβιομηχανία, αλλά και στον ενδελεχή έλεγχο που διέταξε και που διενήργησε η ΚΕΠΕ. «Όλοι μας ενδιαφερόμαστε για την προστασία του περιβάλλοντος της περιοχής μας και πράττουμε ανάλογα. Δεν μπορεί ο κ. Παπατόλιας να εμφανίζεται ως Μεσσίας, ως σωτήρας του περιβάλλοντος και παρασυρόμενος από εισηγήσεις άλλων να αποδίδει ευθύνες βιαστικά», σημείωσε ο πρώην Νομάρχης.
Ο κ. Πρίντζος, απαντώντας στα περί «χαμένης τριετίας», τόνισε ότι η ισχύς του Νόμου αφορούσε ένα μόλις 18μηνο, από τις 29 Αυγούστου 2003 έως τις 11 Μαρτίου 2005, ενώ άφησε και πάλι αιχμές για ισχυρές παρεμβάσεις που οδήγησαν στην κατάργησή του.
Ο ίδιος ανέφερε ότι η Νομαρχία ουδέποτε ειδοποιήθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ για την ισχύ του νέου Νόμου, προκειμένου να κινηθεί ανάλογα. Παράλληλα υποστήριξε ότι ακόμη και στην περίπτωση να είχε ειδοποιηθεί, λίγα θα μπορούσε να είχε κάνει η Νομαρχία, αφού η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της ΑΓΕΤ για τη λειτουργία του εργοστασίου είχε ανανεωθεί μόλις πριν από ένα χρόνο, το 2002, επί νομαρχίας κ. Πάνου Σκοτινιώτη, με πενταετή ισχύ, ενώ παράλληλα η εταιρία φρόντισε να καταθέσει μελέτη προς το ΥΠΕΧΩΔΕ, σύμφωνα με την οποία η χρήση φυσικού αερίου από τη συγκεκριμένη βιομηχανία είναι ανέφικτη και οικονομικά αλλά και ενεργειακά για την κάλυψη του συνόλου της δραστηριότητάς της.
«Από τη μία η ΑΓΕΤ ήταν διπλά κατοχυρωμένη και από την άλλη εμείς δεν είχαμε τη γνώση για να παρέμβουμε», σημείωσε ο κ. Πρίντζος.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου