ΤΟΠΙΚΑ

Εντονη κόντρα Βούλγαρη – Μήτρου

εντονη-κόντρα-βούλγαρη-μήτρου-851206

Εντονη προσωπική αντιπαράθεση είχαν ο δήμαρχος Βόλου Αλέκος Βούλγαρης και ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Κ. Μήτρου με αφορμή τη συζήτηση για θέματα του δημοτικού συμβουλίου.
Ο κ. Μήτρου απέδωσε στη δημοτική αρχή αδυναμία και ανικανότητα να διοικήσει το Δήμο, με αποτέλεσμα να προκαλέσει την έντονη αντίδραση του δημάρχου.
Ο κ. Μήτρου υποστήριξε ότι στο δήμο Βόλου επικρατεί χάος και χρησιμοποίησε τη λέξη “μπάχαλο”, για να ανταπαντήσει ο κ. Αλ. Βούλγαρης σε έντονο ύφος “η δική σας ανικανότητα, κ. Μήτρου, κρίθηκε στις εκλογές, γι’ αυτό και είστε στην αντιπολίτευση. Εγώ θα κριθώ το 2010 από τους πολίτες”.
Ο κ. Μήτρου εξέφρασε την έντονη αντίδρασή του για το θέμα της συνένωσης των δήμων Βόλου και Νέας Ιωνίας, επικρίνοντας τον κ. Βούλγαρη ότι για ένα σοβαρό θέμα δεν ενημερώνει το δημοτικό συμβούλιο, παρά συζητά κατ’ ιδίαν μόνο με τον δήμαρχο Ν. Ιωνίας κ. Παύλο Μαβίδη.
“Η συζήτηση για το θέμα που είναι πολύ σοβαρό όπως και οι άλλες μεγάλες επιλογές θα συζητηθούν στο δημοτικό συμβούλιο όταν είναι ώριμα, ανταπάντησε ο κ. Βούλγαρης που κατηγόρησε τον κ. Μήτρου για μεμψιμοιρία με αφορμή και αναφορές του στους Μεσογειακούς Αγώνες, και επισήμανε ότι για μεγάλα θέματα όπως το Ρυθμιστικό, η αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και το Στρατηγικό Σχέδιο έχουν αναληφθεί σοβαρές πρωτοβουλίες από τη δημοτική αρχή.
Όσον αφορά στους Μεσογειακούς, ο κ. Βούλγαρης με έμφαση και απευθυνόμενος στον κ. Μήτρου υπενθύμισε ότι την επιτυχία ανάληψης των μεσογειακών την αφιέρωσε σε ποσοστό 50% και στην προηγούμενη δημοτική αρχή, όταν ο κ. Μήτρου επιχειρούσε να μειώσει την επιτυχία της παρούσας δημοτικής αρχής.
“Εσείς δεν βρήκατε να πείτε μια κουβέντα για τον δήμαρχο της πόλης που πάλεψε για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βούλγαρης και έκανε αναφορά στα προβλήματα που κληρονόμησε σε διάφορους τομείς η παρούσα δημοτική αρχή και έφερε εις πέρας στους δέκα μήνες, ώστε η πόλη να είναι λειτουργική και να αποσπάσει τελικά τα εύσημα από την Επιτροπή Διεκδίκησης αλλά και την Επιτροπή Αξιολόγησης.

Ρυθμίσεις
σε Δονδολίνων
και Σαράφη
Αλλαγή φοράς των οδών Δονδολίνων και Σαράφη αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Δ.Σ του Βόλου στα πλαίσια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου στο τμήμα από Πολυμέρη μέχρι Πλαστήρα. Μετά από εισήγηση της Επιτροπής η Δονδολίνων γίνεται κάθοδος και η Σαράφη άνοδος.
Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση μονοδρομούνται οι Φιλ. Ιωάννου, Τσιτσιλιάνου και Δονδολίνων από την Πολυμέρη έως την Πλαστήρα και γίνονται κάθοδοι. Επίσης, μονοδρομούνται οι Τζάνου και Σαράφη από Πλαστήρα ως Πολυμέρη, και γίνονται άνοδοι, μονοδρομείται η οδός Πλαστήρα από Φ. Ιωάννου έως Ι. Τζάνου, η Κανάρη από Τσοποτού ως Πολυμέρη (γίνεται άνοδος) και η Τσαγκαράδας από Ι. Τζάνου έως Σαράφη.
Πρόταση που επεκτείνεται και στην περιοχή βόρεια της οδού Πολυμέρη κατέθεσε στο Δ.Σ ο πρώην αντιδήμαρχος Τ. Στρατηγόπουλος, που υπογράμμισε ότι θα πρέπει οι όποιες αλλαγές να εφαρμοστούν στο πλαίσιο μίας ευρύτερης περιοχής ώστε να είναι πιο λειτουργικές.
Ειδικότερα ο κ. Στρατηγόπουλος πρότεινε – και η Επιτροπή Κυκλοφοριακών Θεμάτων θα εξετάσει σε νέα συνεδρίαση- οι μονοδρομήσεις των οδών Κανάρη – Φιλ. Ιωάννου – Δονδολίνων – Ι. Τζάνου και Τσιτσιλιάνου, να έχουν ενιαία κατεύθυνση από τη νότια αφετηρία τους μέχρι την Αναλήψεως οι δύο πρώτες και την οδό Φιλιππίδη οι υπόλοιπες. Πρότεινε δε την αλλαγή κατεύθυνσης των οδών Δονδολίνων και Σαράφη στην προτεραία κατάστασή τους.
Παράλληλα προτείνει την προσαρμογή των προγραμμάτων των φωτεινών σηματοδοτών στις νέες ρυθμίσεις και απαγόρευση των αριστερών στροφών στους κόμβους, ώστε να δίνεται μεγαλύτερος χρόνος κίνησης στην Πολυμέρη, από Κασσαβέτη μέχρι τη γέφυρα Αναύρου όπως επίσης να δοθεί προτεραιότητα των οχημάτων στις οδού Φιλ. Ιωάννου και Ι. Τζάνου, από Πλαστήρα μέχρι Πολυμέρη, έναντι των καθέτων δρόμων.
Το Δ.Σ προχθές ενέκρινε εξάλλου ομόφωνα την απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην Κ. Καρτάλη από Αργοναυτών μέχρι Ιάσονος, καθώς στο συγκεκριμένο τμήμα προβλέπεται η τοποθέτηση κορυνών.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου