ΤΟΠΙΚΑ

Μπαίνει σε ράγες… η ηλεκτροκίνηση

μπαίνει-σε-ράγες-η-ηλεκτροκίνηση-42324

Ενημέρωση είχε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας από τον πρόεδρο του ΟΣΕ

Θετικές διαγράφονται οι εξελίξεις για τον θεσσαλικό σιδηρόδρομο και συγκεκριμένα την ηλεκτροκίνηση Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός μετά τη συνάντηση που είχε στην Αθήνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο.

Για τη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισας – Βόλου απαιτούνται δύο ενέργειες, ενημέρωνε μετά τη συνάντηση ο Αγοραστός. Η πρώτη αφορά στην αναβάθμιση της γραμμής και η δεύτερη στην ηλεκτροκίνηση της. Το έργο της αναβάθμισης βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν την έναρξή του, καθώς εντός των ημερών ο Παν. Θεοφανόπουλος υπογράφει τα τεύχη δημοπράτησης και βγαίνει σε δημοπρασία. Την ίδια στιγμή η ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζει και ολοκληρώνει τη μελέτη για την ηλεκτροκίνηση, έργο για το οποίο το κονδύλι, ύψους 22,5 εκατ. ευρώ, είναι εξασφαλισμένο από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Το δεύτερο τμήμα, Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, είναι ένα βήμα μπροστά, καθώς η γραμμή έχει αναβαθμιστεί πρόσφατα η γραμμή και συνεπώς εκκρεμεί μόνο η ηλεκτροκίνηση. Στο θέμα αυτό, σημείωσε ο περιφερειάρχης, η ΕΡΓΟΣΕ πραγματοποιεί την μελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης και σε σύντομο χρονικό διάστημα συμφωνήθηκε ότι θα είναι έτοιμα. Για το τμήμα, ωστόσο, δεν υπάρχει εγγεγραμμένη χρηματοδότηση. Ο Κ. Αγοραστός ζήτησε την επίσπευση της διαδικασίας, ώστε να βρεθεί πηγή χρηματοδότησης είτε από το ΕΣΠΑ, είτε από εθνικούς πόρους.

«Μετά από πολλά χρόνια, μετά από αγώνες πολλών φορέων, πολλών ανθρώπων, βρισκόμαστε πλέον στην ευχάριστη θέση να ξεκινάει επιτέλους η διαδικασία της αναβάθμισης της γραμμής και να ακολουθείται με χρονοδιάγραμμα ο χάρτης των ενεργειών για την ηλεκτροκίνηση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου. Επαναλαμβάνω, εμείς ενδιαφερόμαστε για το σύνολο του θεσσαλικού σιδηρόδρομου», τόνισε ο κ. Κ. Αγοραστός.

Στη διάρκεια της συνάντησης ιδιαίτερη αναφορά έγινε και για τα έργα της Περιφέρειας Θεσσαλίας που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. Μεταξύ των άλλων αναφορά έγινε για το έργο «αντιπλημμυρικά χειμάρρου Κραυσίδωνα» στο Βόλο, όπου δημιουργείται πρόβλημα με τη γέφυρα του ΟΣΕ και απαιτούνται εργασίες για την εκβάθυνση του πυθμένα στο σημείο. Η εργολαβία βρίσκεται σε εξέλιξη.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου