Τα προβλήματα του Σιδηροδρομικού Δικτύου

Τελευταία ενημέρωση: 2007-02-09, 00:00:00
Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας και ΕΚΒ επαναβεβαίωσαν χθες σε συνάντηση που έγινε την πρόθεσή τους να συνεργαστούν ώστε να μην απομακρυνθεί από την πόλη ο Σιδηροδρομικός Σταθμός.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Πουλαράκης επανέλαβε την πλήρη αντίθεση των εργαζομένων σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο και προανήγγειλε συναντήσεις με όλους τους βουλευτές, τους δημάρχους αλλά και άλλους εκπροσώπους παραγωγικών φορέων.
Ο πρόεδρος του ΕΚΒ Γ. Καλατζής από την πλευρά του επισήμανε ότι υπάρχει στήριξη στα αιτήματα των σιδηροδρομικών και ανέφερε ότι κυρίαρχο θέμα για όλους τους τοπικούς φορείς θα πρέπει να είναι ο εκσυγχρονισμός του δικτύου.
Η νέα διοίκηση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, έχοντας ιεραρχήσει τα προβλήματα που απασχολούν το τοπικό σιδηροδρομικό δίκτυο, τα κατέθεσε στο προεδρείο του Εργατικού Κέντρου Βόλου για να υπάρχει από το ΕΚΒ μία σαφής εικόνα για τη λειτουργία του, προκειμένου να διεκδικήσουν από κοινού όλοι φορείς ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, σύγχρονο για τις ανάγκες του λαού και την παραπέρα ανάπτυξη του Πολεοδομικού Συγκροτήματος.
Τα αιτήματα, έτσι όπως τέθηκαν και στο υπόμνημα που επέδωσε ο Σύνδεσμος στο ΕΚΒ, αφορούν στις διεκδικήσεις για:
- Έναν σύγχρονο Δημόσιο και Κοινωνικό Σιδηρόδρομο.
- Διαπλάτυνση της γραμμής Βελεστίνου – Παλ/λου, η οποία θα πρέπει να μπει στο σχεδιασμό του Δυτικού Άξονα και την απ’ ευθείας σύνδεση του Βόλου με Ηγουμενίτσα και Κοζάνη (εξαγγέλθηκε σε ημερίδα στα Γιάννενα)
- Απομάκρυνση των γραμμών από Ν. Ιωνία (πέταλο) και χάραξη πάνω στην παλιά μετρική Βόλου – Καλαμπάκας (Μελέτη Κου Πυργίδη) με υπογείωση της γραμμής από τον σταθμό μέχρι τον Ξηριά.
- Σωστότερα και πυκνότερα δρομολόγια απ’ ευθείας για Καλαμπάκα.
- Επαναλειτουργία του Μηχ/σίου Βόλου.
- Σωστή χάραξη δρομολογίων και πύκνωση αυτών, ώστε να έχουν σωστές ανταποκρίσεις για Αθήνα και Θες/νίκη.
- Σιδηροδρομική σύνδεση με Β΄ ΒΙ.ΠΕ. και Βιομηχανική Περιοχή του Αλμυρού.
- Ένα σύγχρονο διαμετακομιστικό – εμπορευματικό κέντρο.
- Ηλεκτροκίνηση γραμμής Βόλου – Λάρισας – Καλαμπάκας.
- Προσλήψεις προσωπικού όπου υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις και εργαζόμενους με αξιοπρεπείς μισθούς.
- Ενεργοποίηση του φορέα για το τρενάκι του Πηλίου για καλύτερη αξιοποίησή του σαν τουριστικό αξιοθέατο.
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
3
+
1
=