Συνεχίζεται η διαβούλευση για το πώς τελικά θα καταστεί λειτουργικό και ασφαλές το έργο των ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της πόλης. Εκτενής συζήτηση έγινε στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας, όπου μεταξύ άλλων αναδείχθηκε η έντονη διαφοροποίηση για το αν θα πρέπει να μονοδρομηθούν οι ποδηλατόδρομοι με παράλληλη λειτουργία δρόμων ζευγών για την αντίθετη κίνηση, όπως προτείνει η ομάδα εργασίας που συνέστησε ο Δήμος Βόλου, ή να υπάρχει αμφίδρομη κίνηση, έστω και αν δεν το επιτρέπει το πλάτος του ποδηλατοδρόμου σε πολλά σημεία.
Τελικά αποφασίστηκε το θέμα να έλθει εκ νέου στην επιτροπή, με εισήγηση που θα περιλαμβάνει και τις προτάσεις που έγιναν στη χθεσινή συνεδρίαση.
Πάντως στην πλειοψηφία τους τα μέλη της επιτροπής συμφώνησαν ότι θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις που θα καταστήσουν τον ποδηλατόδρομο ασφαλή και λειτουργικό όπως προτείνει η ομάδα εργασίας, με μικρό κόστος, ενώ τόνισαν την ανάγκη της αυστηρής αστυνόμευσης και επισήμαναν πολλοί την έλλειψη κυκλοφοριακής παιδείας των χρηστών ποδηλάτου.
Ο εκπρόσωπος των ταξιτζήδων κ. Δεμερτζής ζήτησε την αποξήλωση όλου του έργου, χαρακτηρίζοντας το έργο επικίνδυνο για ποδηλάτες, πεζούς αλλά και αυτοκίνητα. Ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ, πέραν των παρεμβάσεων που προτείνει η ομάδα εργασίας, πρότεινε τη σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης για το σύνολο του Δήμου που θα λειτουργήσουν οι ποδηλατόδρομοι, πριν αποφασιστεί ο,τιδήποτε έχει σχέση με μονοδρόμηση του ποδηλατοδρόμου ή δρόμων από τους οποίους διέρχεται. Παράλληλα τόνισε με τη σειρά του ότι λάθος ήταν και η μελέτη αλλά και ο τρόπος κατασκευής του ποδηλατοδρόμου και υπενθύμισε τις αντιρρήσεις και τις παρατηρήσεις που έχει κάνει το ΤΕΕ.
Για άμεσες παρεμβάσεις μικρού κόστους που θα τον καταστήσουν λειτουργικό και ασφαλή έκανε λόγο ο εκπρόσωπος του αστικού ΚΤΕΛ. Για ένα κακά εκτελεσμένο έργο, μη ασφαλές και λειτουργικό και για χαμένα χρήματα έκανε λόγο ο Αχ. Τσιργούλας, ενώ ανέφερε ότι «ο ίδιος απαγόρευσε στο παιδί του να τον χρησιμοποιεί, ως μη ασφαλή».