ΤΟΠΙΚΑ

«Παζάρια» με τον Μαρινόπουλο…

παζάρια-με-τον-μαρινόπουλο-851206

Συνάντηση με στελέχη των σούπερ μάρκετ «Μαρινόπουλος» είχε η αντινομάρχης Ανάπτυξης Εύη Αδαμάκη με κύριο στόχο την προώθηση των τοπικών προϊόντων στα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας που λειτουργούν στη Μαγνησία.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Διευθυντής Συντονισμού της εταιρίας κ. Σπ. Κρητικός και ο Προϊστάμενος του καταστήματος της 2ας Νοεμβρίου κ. Σπ. Θεοδώρου. Από την κ. Αδαμάκη τέθηκαν συγκεκριμένα ζητήματα που αφορούν στα τοπικά προϊόντα, αλλά και θέματα που έχουν άμεση σχέση με την προστασία του καταναλωτή ως προς τις τιμές των προϊόντων στα καταστήματα.
Στην επιχείρηση έχουν επιβληθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα πρόστιμα από τη Νομαρχία για πώληση προϊόντων με διαφορετική τιμή από την αναγραφόμενη.
Οι εκπρόσωποι της εταιρίας έδωσαν την εξήγηση πως αυτό παρατηρείται, καθώς οι τιμές στις ταμειακές μηχανές είναι συνδεδεμένες με το κεντρικό σύστημα (on line) και αλλάζουν πιο γρήγορα απ’ ό,τι οι τιμές που αναγράφονται στα ράφια.
Η κ. Αδαμάκη ζήτησε να εγκατασταθεί στα καταστήματα σύστημα ηλεκτρονικής αποτύπωσης τιμών, γιατί εκείνο που προέχει, όπως τόνισε, είναι η σωστή ενημέρωση και η προστασία του καταναλωτή. Οι εκπρόσωποι της εταιρίας δήλωσαν πως υπάρχει διάθεση από την επιχείρηση να αλλάξει το σύστημα, για το οποίο απαιτείται επένδυση 500.000 ευρώ.

Προώθηση τοπικών προϊόντων
Ως προς την προώθηση των τοπικών προϊόντων στα τρία καταστήματα του Βόλου και σε αυτό της Σκιάθου, η κ. Αδαμάκη έθεσε στους συνομιλητές της δυο κυρίως ζητήματα: την απαίτηση για διάθεση των προϊόντων της ΕΒΟΛ, του συνεταιρισμού Ν. Αγχιάλου «η Δήμητρα», όπως και των εταιριών Αποστολάκη και Σαπουνά, καθώς με τους εκπροσώπους τους η ίδια ήδη έχει συνεννοηθεί, ενώ έπονται και άλλες συναντήσεις της με εταιρίες της περιοχής μας.
Κατά δεύτερον ζήτησε και στα τέσσερα καταστήματα να θεσμοθετηθεί ειδικό stand με προϊόντα των γυναικείων συνεταιρισμών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας, καθώς επίσης μια εβδομάδα το χρόνο να είναι αφιερωμένη στα τοπικά μας προϊόντα με ειδικές εκδηλώσεις προβολής τους.
Οι εκπρόσωποι της εταιρίας, σύμφωνα με την κ. Αδαμάκη, ήταν θετικοί στις προτάσεις της ΝΑΜ και επίκεινται οι επαφές τους για συμφωνίες με τους εκπροσώπους των εταιριών και των συνεταιρισμών των τοπικών μας προϊόντων.
Όπως δήλωσε χθες η αντινομάρχης, η ΝΑΜ στέκεται πάντα δίπλα στους επαγγελματίες και τους παραγωγούς της περιοχής μας και θα συμβάλλει σε ό,τι χρειάζεται, με σκοπό την προβολή και την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων. Ζήτησε δε να συμβάλλουν και οι ίδιοι με τις προτάσεις και ενεργό συμμετοχή, καθώς χωρίς τη δική τους συμβολή όλες οι προσπάθειες θα κινδυνεύσουν να πέσουν στο κενό.
Το σκοπό αυτό αναμένεται να εξυπηρετήσει το Γραφείο Υποστήριξης Τοπικών Προϊόντων, το οποίο θεσμοθετεί η ΝΑΜ για πρώτη φορά. Θέλουμε να είναι ένα «εργαλείο» στη διάθεση όλων των ενδιαφερομένων, πρόσθεσε η αντινομάρχης.
Στόχος, είπε, είναι η ενίσχυση των επιχειρήσεων του νομού μας, μέσα από ενέργειες καταγραφής πιστοποίησης, υποστήριξης και προώθησης των προϊόντων τους.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της λειτουργίας του Γραφείου δημιουργούνται υποστηρικτικές ενέργειες, όπως ηλεκτρονικό site, ενώ σημαντικός είναι ο ρόλος του Γραφείου ως προς την ενίσχυση της εικόνας των τοπικών προϊόντων μέσα από τεχνικές προώθησης: ενημέρωση και προτροπή των επιχειρήσεων για συμμετοχή σε εκθέσεις, διάθεση τοπικών προϊόντων σε super markets όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε πανελλαδικό επίπεδο, υποστηρικτικές ενέργειες για την εξασφάλιση του εμπορικού σήματος των προϊόντων, διακίνηση έντυπου υλικού για την προβολή των προϊόντων, οργάνωση πρωτοβουλίας για δημιουργία καταστήματος (info και πωλήσεων), υποστήριξη για τη δημιουργία ιστοσελίδων των επιχειρήσεων, για την ανάπτυξή τους μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Σημειώνεται πως οι αρμοδιότητες της αντίστοιχης υπηρεσίας της Αγροτικής Ανάπτυξης εξακολουθούν να ισχύουν, καθώς η Διεύθυνση έχει την ευθύνη σε ό,τι αφορά στα τοπικά γεωργικά προϊόντα.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου