Σημαντικό εργαλείο στην υπηρεσία της Διεύθυνσης Καθαριότητας αποτελεί το σύστημα εντοπισμού και παρακολούθησης του στόλου απορριμματοφόρων του Δήμου Βόλου που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Απρίλιο του 2011.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα οργάνωσης και παρακολούθησης της κίνησης των οχημάτων, το οποίο τοποθετήθηκε με στόχο την μείωση του κόστους λειτουργίας τους. Όπως τονίζει ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Χ.Τσαμπάζη, «το σύστημα αυτό αποτελεί ολοκληρωμένη λύση για την on line διαχείριση, παρακολούθηση και ασφάλεια των 47 οχημάτων του στόλου, σε πραγματικό χρόνο, καθώς η υπηρεσία είναι προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή από το γραφείο ή το κινητό τηλέφωνο».
Με τη λειτουργία του Γραφείου Κίνησης και της Αποθήκης Ανταλλακτικών, εξάλλου, θα τεθούν σε λειτουργία και συμπληρωματικές υπηρεσίες του συστήματος που αφορούν τη διαχείριση των καυσίμων. Συγκεκριμένα, στο άμεσο μέλλον θα γίνεται έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμων και παρακολούθηση της διαδικασίας προμήθειας καυσίμων από το πρατήριο του Δήμου. Με τον τρόπο αυτό η υπηρεσία Καθαριότητας θα καλύψει την ανάγκη λεπτομερούς καταγραφής του ανεφοδιασμού και της ασύρματης μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου σε εν κινήσει οχήματα (με κατάλληλο αισθητήρα μέτρησης ροής) σε πραγματικό χρόνο, ελέγχοντας τον αριθμό λίτρων καυσίμων που προμηθεύεται και καταναλώνει το κάθε όχημα.
Επιπλέον με τις νέες υπηρεσίες θα επιτυγχάνεται:
-Διαχείριση των σέρβις και των ανταλλακτικών κάθε οχήματος, από την οποία θα προκύπτει το κόστος του στόλου οχημάτων σε ετήσια βάση.
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα καταγραφής δεδομένων για διαδρομές και στάσεις σε χρονικό διάστημα 1 έτους.
ert.gr