ΤΟΠΙΚΑ

Προεκλογική ηλεκτροκίνηση του ΟΣΕ

προεκλογική-ηλεκτροκίνηση-του-οσε-851206

Εντεκα χρόνια μετά την προεκλογική υπόσχεση του πρώην πρωθυπουργού Κ. Σημίτη, παραμονές των εκλογών του Σεπτεμβρίου του 1996, υπόσχεση που έμεινε γράμμα κενό περιεχομένου και αφού παρήλθαν τα πρώτα τρεισήμισι χρόνια με Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, το θέμα επανέρχεται στην επικαιρότητα με ταυτόσημες ανακοινώσεις λίγο πριν τις εκλογές, τόσο από το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Μακαντάση που απαντά σε σχετική ερώτηση της βουλευτού Ζέττας Μακρή, όσο και από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φανή Κουτρουμπά .
Ειδικότερα στις ανακοινώσεις των δύο υψηλόβαθμων στελεχών του Οργανισμού Σιδηροδρόμων γίνεται αναφορά στην ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου – Λάρισας, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, στην εξέταση της δυνατότητας απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ Βόλου – Λάρισας – Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας και αντίστροφα και στην επανεξέταση του θέματος που αφορά στη διακοπή δρομολογίων από και προς Βόλο
Αξίζει να σημειωθεί πως ο πρόεδρος του ΤΕΕ Μαγνησίας, με επιστολή του στις 10 Ιουλίου 2007 προς την κ. Κουτρουμπά, είχε παρέμβει στο θέμα της διακοπής των επτά δρομολογίων του ΟΣΕ από Βόλο προς Λάρισα και αντιστρόφως, ζητώντας την επανεξέταση της απόφασης «η οποία οδηγεί στη σιδηροδρομική απομόνωση του Βόλου και της Μαγνησίας γενικότερα και δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα που είχε διαφανεί κατά τη διάρκεια των συναντήσεων που πραγματοποίησε η αντιπροσωπεία μελών της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ Μαγνησίας στην Αθήνα, πριν από βραχύ χρονικό διάστημα», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η απάντηση
Αναλυτικότερα, η διευθύνουσα σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην απάντησή της τονίζει ότι «σε απάντηση του παραπάνω σχετικού εγγράφου σας, που αφορά στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε (15-6-2007) στα γραφεία της Διοίκησης του ΟΣΕ στην Αθήνα, όπου αναπτύχθηκαν προτάσεις, γενικότερα για τη σιδηροδρομική επιβατική μεταφορά στο δίκτυο της Θεσσαλίας και ειδικότερα για το Νομό Μαγνησίας, σας πληροφορούμε τα ακόλουθα:
• Με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου συστήματος σιδηροδρομικής μεταφοράς, που θα αναδεικνύει το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο σε αναπόσπαστο τμήμα των διευρωπαϊκών δικτύων, ικανοποιώντας πλήρως όλες τις σύγχρονες ανάγκες ευρωπαϊκής μεταφοράς για γρήγορη, άνετη, οικονομική και πάνω από όλα ασφαλή μεταφορά των επιβατών, πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια αρκετά σημαντικά σιδηροδρομικά έργα, δημιουργώντας όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου.
Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του δικτύου, ο ΟΣΕ έχει προχωρήσει εκτός των έργων που εκτελούνται στο σιδηροδρομικό άξονα Πάτρας – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων (ΠΑΘΕ), σε εκτεταμένα έργα ανακαίνισης της υποδομής και των μονίμων εγκαταστάσεων σε όλο το μήκος του δικτύου του, εστιάζοντας ειδικότερα σε έργα με στόχο την ανάπτυξη της περιφέρειας.
• Μέσα στα πλαίσια των έργων αυτών, με στόχο την καλύτερη επιβατική εξυπηρέτηση, ειδικότερα για την περιφέρεια της Θεσσαλίας στη διαδρομή Λάρισα – Βόλος και αντίστροφα, έχουν προγραμματισθεί να εκτελεστούν στο αμέσως επόμενο προσεχές διάστημα εκτεταμένα έργα ανακαίνισης ολόκληρης σχεδόν της υποδομής με νέας τεχνολογίας σύγχρονα υλικά, καθώς προβλέπεται να πραγματοποιηθεί η τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση της γραμμής, με άμεση διασύνδεσή της, τόσο με την ΒΙ.ΠΕ Αλμυρού, όσο και με το λιμάνι του Βόλου.
• Αναφορικά με την πρόταση της απευθείας σύνδεσης, ύστερα μάλιστα από αίτημα που διατυπώθηκε και από τοπικούς φορείς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζει ήδη τη δυνατότητα απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ Βόλου – Λάρισας – Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας και αντίστροφα, παρότι από παρελθούσα σχετική εμπειρία λειτουργίας της διαδρομής που προαναφέρθηκε (2002), οι πληρότητες των συγκεκριμένων αμαξοστοιχιών, κυμάνθηκαν σε χαμηλότατα, μηδενικά σχεδόν ποσοστά.
• Οι αναστολές κάποιων τοπικών δρομολογίων από 7-7-2007, μόνο για τα Σάββατα, Κυριακές και αργίες, πραγματοποιήθηκαν μέσα στα πλαίσια ορθολογικότερης διαχείρισης του τροχαίου υλικού, προκειμένου να ενισχυθούν δρομολόγια σε περιοχές, που παρουσιάζουν αυξημέ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου