ΤΟΠΙΚΑ

Στα χαρτιά… μέντορες και συντονιστές

στα-χαρτιά-μέντορες-και-συντονιστές-887955

Στα χαρτιά παραμένουν προς το παρόν οι νέοι θεσμοί-«καινοτομίες», όπως χαρακτηρίστηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, οι παιδαγωγικοί σύμβουλοι-μέντορες και οι ενδοσχολικοί συντονιστές. Με την έναρξη των μαθημάτων για το νέο σχολικό έτος, καλούνται να συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων για τον ορισμό των μεντόρων και συντονιστών, διαδικασία που θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως αύριο, Παρασκευή.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Αποστόλη Μούσιο, έως και χθες δεν είχε συνεδριάσει κανένας σύλλογος, με τους θεσμούς να μένουν προς το παρόν στα χαρτιά.

Μέντορας προβλέπεται να είναι ένας εκπαιδευτικός σε κάθε σχολική μονάδα, ο οποίος θα υποστηρίζει το εκπαιδευτικό έργο δασκάλων και καθηγητών, μονίμων, αναπληρωτών ή ωρομισθίων, που υπηρετούν για διάστημα μικρότερο των πέντε ετών. Ως ενδοσχολικός συντονιστής επιλέγεται εκπαιδευτικός ο οποίος αναλαμβάνει για κάθε σχολείο να σχεδιάζει και να οργανώνει το σχολικό πρόγραμμα.

«Οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες για την ανάδειξη ενδοσχολικών συντονιστών και παιδαγωγικών συμβούλων», σημείωσε ο κ. Μούσιος.

Για την αποχή από τις διαδικασίες είχε προκηρύξει απεργία η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας. Εναντίον της απεργίας προσέφυγε το Υπουργείο Παιδείας και το ΣτΕ την έκρινε αντισυνταγματική.

Πλέον η απεργία – αποχή γίνεται υπό την ομπρέλα της ΑΔΕΔΥ. Η εκτελεστική επιτροπή της ΑΔΕΔΥ με χθεσινή απόφασή της στηρίζει την κινητοποίηση της ΔΟΕ και αποφάσισε την προκήρυξη απεργίας-αποχής «παρέχοντας με τον τρόπο αυτό πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης».

«Σήμερα (σ.σ. χθες) λάβαμε την ενημέρωση μέσω e-mail από την ΑΔΕΔΥ για την προκήρυξη της απεργίας και άμεσα ενημερώσαμε όλα τα μέλη μας για τη συνέχιση της αποχής από τις διαδικασίες», σημείωσε ο κ. Μούσιος, ο οποίος από την πρώτη στιγμή μίλησε για θεσμούς που έρχονται να προκαλέσουν προβλήματα γραφειοκρατίας στα σχολεία και για θεσμούς που αφαιρούν αρμοδιότητες από συλλογικά όργανα προκειμένου να τις αναθέσουν σε πρόσωπα.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου